Jakob Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Så en lyseblå Mazda 323 som lignet veeeldig på en Subaru Impreza GT eller noe slikt i Molde i dag, mens jeg sto og ventet på bussen. :) Den hadde Impreza-vinge, og hadde skrevet noe mazdafun-et-eller-annet på dørsidene. Så ut som det var litt av en motor i den i hvert fall, grom eksoslyd og høy dumpventil-lyd. :) Gikk som et helv... :) Noen som vet hvilken bil dette er, eller har noe info om den? :) Hadde vært kult å vite litt om hva slags motor det sitter i dette udyret.. :titties: sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Hei. Det er Zvan sin. mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jakob Skrevet Mars 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Zvan? Hvem er det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 323 Sedan komplett ombygd av mazdaloonie i Trondheim til GT-R. Motor, kasse, etc... Bilen går greit den. Hvor mye Hk er usikkert. Prøv å kjør fra den.... :roll: mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jakob Skrevet Mars 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Det er den ja! Dæven, rå bil.. :) Ikke peiling på hvor mye hk det er i den da? Har du flere bilder? En kamerat av meg sa at det var 300 hk i den. Han og broren hans hadde prøvd å kjøre forbi mazdaen med en Audi S4, men da hadde mazdaen bare giret ned og borte var den! :dude: :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Så en lyseblå Mazda 323 som lignet veeeldig på en Subaru Impreza GT eller noe slikt i Molde i dag, mens jeg sto og ventet på bussen. :) Den hadde Impreza-vinge, og hadde skrevet noe mazdafun-et-eller-annet på dørsidene. Så ut som det var litt av en motor i den i hvert fall, grom eksoslyd og høy dumpventil-lyd. :) Gikk som et helv... :) Noen som vet hvilken bil dette er, eller har noe info om den? :) Hadde vært kult å vite litt om hva slags motor det sitter i dette udyret.. :titties: sombrero Hei, det er nok meg du har sett ja. Takk for ros ang. bilen. :) Edit: Var det en S4? Jøss.. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jakob Skrevet Mars 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Hei, det er nok meg du har sett ja. Takk for ros ang. bilen. :) Edit: Var det en S4? Jøss.. :rolleyes: :dude: :dude: :dude: :dude: :dude: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg