Bauer Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Heisann! Jeg har en Nissan Sunny med el vinduer. Problemet er at de går tregt opp. Når jeg skal ta dem opp så virker det som om det henger igjen i forkant. hele vinduet på en måte dreier seg forover og låser seg når jeg skal ta det opp. For å få det opp må jeg dra det bakover og oppover. Hva kan jeg gjøre? Hva skal jeg smøre med og hvor? Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Du må nok skru av trekket å justere litt på skruene vinduet er skrudd fast med muligens om ikke det er så enkelt som å smøre den sida som er treg. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Mars 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 hvor smører jeg og hva smører jeg med? Jeg trenger nok ikke ta av trekket.. Tror jeg.. hehe.. men da bilen var på service sa de at de bare smurte langs listene, men jeg glemte å spørre hva de smurte med.. Dette er en stund siden da.. Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 På listene brukte de nok silikon stift på lista rundt dørene. Og fett på henglsene. Er det vaier eller stag som løfter vinduet? Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Mars 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Jeg er ikke sikker på om det er stag eller wire som løfter men inbiller meg at det er stag.. Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Du kan jo prøve å smøre opp med noe fett. Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg