Gå til innhold

Gran Turismo 4 tråden - Diskuter spillet her (progresjon, spørsmål, irritasjon osv.)

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

På disse lange endurance løpene, hvor man selvsagt kjører B-spec, går dette ann å få full automatisk? Tenker da på pit-stoppene. Man må jo følge med hele tiden selv om det er B-spec. Den kjører jo inn selv når dekka er slitt, men man må alikevel verifisere dekkvalg og tanking osv. Hadde vært digg å la den rase rundt på egenhånd, inn å tanke osv uten å sitte å trykke "OK" hver 15' runde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 926
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Må ikke trykke ok.

Bare å vente i 5 sekunder eller noe slikt, så velger den selv.

 

Stemmer det, men om man kjører B-spec med 3x speed, så fortsetter den ikke på 3x speed etter pit-stoppet...

 

Så, om du ønsker at det skal gå fort er det best å følge med.

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken bil brukte dere på GT World Champion Cup? Under Professional Events.

Prøvde med Minolta Toyota'en, med en Stage 4 turbo, 1164 hk. Men drar så vidt fra, og innen jeg leder må jeg innom pit'en for å bytte dekk (Kjører B-Spec).

 

Noen gode forslag?

Jeg brukte Formel 1 bilen du vinner på 24 timers løpet på Nurburgring, kjørte litt på B-spec, men kjørte det meste selv.

"Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort."

George Best

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man kan jo ta 24 timers løpet på under 12 timer;)

bare ta tre ganger så fort på b-spec

 

ja, bra dem har funnet opp b-spec i det hele tatt! vært litt kjipt å sitte 24 timer foran skjermen bare for å vinne et løp...nesten helseskadelig vettu ;)

sikkert noen som ikke visste om 3 x saken og satt 24 timer..heha

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har klart løp nr. 23 på Driving Mission(det løpet hvor du kjører en blå Skyline å skal ta igjen en gul Skyline)? Har kjørt det løpet ca. 30 ganger nå og det beste jeg har klart er å komme litt under et sekund bak den gule Skyline. :deng

"Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort."

George Best

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har klart løp nr. 23 på Driving Mission(det løpet hvor du kjører en blå Skyline å skal ta igjen en gul Skyline)? Har kjørt det løpet ca. 30 ganger nå og det beste jeg har klart er å komme litt under et sekund bak den gule Skyline. :deng

 

Det er det løpet på rundbanen, er det ikke?

 

Sleit som en spurv i motvind sjøl....

 

Trikset er å "ha med" deg de 4 andre skylinene nesten hele veien, dvs, la de trekke deg litt opp, slipstreame forbi de, og la de gjøre det samme.

 

Jeg kikka nesten like mye bakover i denne som jeg kikka forover, passa liksom på å ha det samme sporet som de, slik at de alltid var i slipstreamen min...

 

Når jeg prlvde dette gikk det ganske bra egentlig.

 

Alle andre forsøk gikk i dass :D

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, har prøvd litt på det jeg også,men det blir litt vanskelig å holde kontrollen på bilen med håndkontroller.

Så har jeg prøvd å ligge helt oppi den røde bilen i nesten hele løpet. Nærmeste jeg har kommet nå er nitten hundredeler fra seier... :scared

Bruker du ratt og pedaler?

"Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort."

George Best

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår