JuB Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Hei, vurderer og selge selge bilen min, trykk HER Ikke klag på html kunnskapene mine :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sløv Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 har golf 2 1.8L bytte...? er intr. i bilen uten anlegg, uten trim og uten evt. "dyre felger" Hva ligger prisen på uten dette..? mvh robin Siter Året's sitat : "Lakendrifting" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Mars 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Blir borte i 2 uker nå, send meg mail på vag_no@walla.com om noen er intr. PS! Kan ta imot store bilder der, så er bare å sende om du har innbytte bil :) Syden here I come sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mars 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2005 hei hei.. hvor i landet kjøpte du bilen?? mye må jeg gi uten anlegg?? svein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guffen85 Skrevet Mars 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2005 hei hei.. hvor i landet kjøpte du bilen?? mye må jeg gi uten anlegg?? svein han kjøpte bilen i arendal å han passer på bilen ass er sinnsykt fin. men han er i syden kommer om 2 uker igjen. Siter mr2 turbo gen 2 :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Mars 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Som sagt bilen er kjopt i Arendal.. :) Kan du sende meg mere info om din bil til vag_no@walla.com , kommer hjem fra Syden om 8-9 dager. SA om du har flere spm. svarer jeg da, har bare 15 mins pA meg nA :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet April 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Bilen er SOLGT, vet ikke om jeg skal være glad eller grine jeg... Blir nok å se på Evje nå ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
123654852 Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 går det an å spørre hvor mye du fikk for bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet April 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Tja, kan vel det, ble solgt får 60k uten anlegg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg