TLAudio Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Noen som kjenner til hvem som forhandler disse merker i Norge? Finnes det importører av dette i Norge? Amega er en svensk produsent, og Rodek tror jeg er tysk.. Svar i denne tråd eller send PM.. Takker og bukker.. :) :) Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daft Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 hei http://www.nrg1.com/ (Lava) som har importen av Amega om dagen. Bonden Siter 2.plass Nasca ama 500w finale 1992 2.plass utfordere finale 2003 4.plass ama.lyd finale 2004 2.plass ama.lyd finale 2005 in use Renault Alpine & Audio control DQXS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Rodek var det ACR på hamar som hadde, mener jeg.. Noen som kjenner til hvem som forhandler disse merker i Norge? Finnes det importører av dette i Norge? Amega er en svensk produsent, og Rodek tror jeg er tysk.. Svar i denne tråd eller send PM.. Takker og bukker.. :) :) Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet Mars 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Rodek var det ACR på hamar som hadde, mener jeg.. Det er en fra Rindal som er med å konkurerer, han hadde en VW Vento med Rodek forsterkere i det året jeg konkurerte sist... (2003) Han forhandlet blandt annet Momo også, husker ikke navnet hans eller navnet på butikken.. Noen som vet? Har kjøpt utstyr brukt, og må vite om jeg får tillegg for utstyr ikke forhandlet i Norge.. Andre produkter i bilen vet jeg det er norske importører på, så de er greie... Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg