TIMMEY!!!! Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Er det noen oversikt over hvor bredt dekk man kan ha på en gitt felg? I mitt tilfelle en 8,5" felg... Siter Det koster å være kar.... :D Så mye styling...så lite penger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 gå for 195 ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Eller 215/225, om det er på bmw'n. Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TIMMEY!!!! Skrevet Mars 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 chicken Får man ikke større på dem nei?? Hvor brei må felgen være for å ha 235/245 dekk på? Siter Det koster å være kar.... :D Så mye styling...så lite penger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Jeg har 18*8,5 på audi'n min. På den har jeg 225, men det går lett på 235 og kanskje 245 også. Men over 235 tror ikke jeg det vil bli pent.. Kan ta et bilde så du får sett hvordan dekket fyller felgen min? Står i kottet :) Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TIMMEY!!!! Skrevet Mars 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Jeg har 18*8,5 på audi'n min. På den har jeg 225, men det går lett på 235 og kanskje 245 også. Men over 235 tror ikke jeg det vil bli pent.. Kan ta et bilde så du får sett hvordan dekket fyller felgen min? Står i kottet :) Hadde vært konge med et bilde ja! ;) Blir nok trolig 235 på, så da håper jeg det holder med 8,5. Siter Det koster å være kar.... :D Så mye styling...så lite penger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Hmmm, de ble kanskje litt store.. Men her er de: Ligger forresten bilder av bilen med hjula påmontert her: Bilder av bilen.. Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Og FØR jeg får kommentarer på dekktype.. Jeg hadde nye Goodyear eagle F1, men ble stoppet i teknisk kontroll litt vest for kr.sand, og fikk mangellapp og måtte vise bilen med andre dekk iløpet av 3 uker. Grunnen var at Load index var for lav. Det var 93t på de jeg hadde, og jeg skulle etter reglene ha 93v. flisespikkeri mener alle dekkleverandørene jeg har snakket med, spesielt ettersom det dekket jeg hadde var godkjent for hastigheter over 300km/t. Menmen, regelrytterne fikk det som de ville, så nå er det Nankang som ble satt på for resten av sesongen i fjor. Får slite ut disse før jeg kjøper noe annet, er forresten veldig fornøyd med disse dekkene egentlig da. Med 95W load indeks :D Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Jeg har hatt 255/40 på 7*17 felg. Gikk fint det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Jeg har hatt 255/40 på 7*17 felg. Gikk fint det Hehe, type ballongdekk da? Så det ut som et trillebårhjul lissom? :D (med 40-profil så er det vel begrensa med trillebåreffekt da men.. jaja) Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MBSL Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Hvis du sjekker tekniske spesifikasjoner fra dekkleverandørene vil du finne at 255 er det største som er godkjent (anbefalt) på en 8,5" bred felg. Jeg selv kjører 265/35-18 på 8,5" felg. Siter Mvh Kenneth Helgesen -94 Mercedes SL -89 Mercedes 190E -86 HD WideGlide 1340 -65 Mustang Cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 ooops, sa jeg 225? Jeg har 235 på mine 8,5". Så de på bildene er 235, ikke 225 som jeg sa. My bad.. Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camryfellow Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Jeg har på 195-45 slisser på 7 tommerene mine. Det blir jo strukket endel, så 235 skal jo være null problem på 8,5. Har du vel kanskje allerede skjønt. Siter - 98' Saab 9-5 2.3t x 97' e39 523i x 89' Camry 2.0 xli x 83' 240 (Julesleda) Smoking tyres can seriously damage your wealth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Jeg har på 195-45 slisser på 7 tommerene mine. Det blir jo strukket endel, så 235 skal jo være null problem på 8,5. Har du vel kanskje allerede skjønt. Fy skamme seg, vask hjula dine!! :D Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TIMMEY!!!! Skrevet Mars 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Dette høres bra ut! Da har jeg kontrollen sombrero Siter Det koster å være kar.... :D Så mye styling...så lite penger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg