BLACK.PEARL Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Å hva har så du som ingen andre har..? Mørk hudfarge er skummelt. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Han kjører en sinna gammel dieselmerce :P Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Han kjører en sinna gammel dieselmerce :P øøøyyy...rolig nå...ekke no diesel assa..eller..den ene har diesel..men har null verdi i seg..den andre har greit med anlegg..menmen..ingen som røre min :fingers: e biler...så er vel greit med litt mørk hudfarge Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprint Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 øøøyyy...rolig nå...ekke no diesel assa..eller..den ene har diesel..men har null verdi i seg..den andre har greit med anlegg..menmen..ingen som røre min :fingers: e biler...så er vel greit med litt mørk hudfarge Veit posten er eldgammel, men jeg måtte bare legge inn en quote her :D Sorry.. Men da har du misforstått! De driiiter en lang en i hvem du er og hvor brun du er! Det eneste som hjelper er at man er personlig VENN med de som driver med innbrudd. Da lar de bilen til "bror" stå ;) Innbruddstyver har hverken respekt for DEG, meg eller våre ting. Beklager, men sånn er livet... Siter Nissan 200sx S14a "Z-Edition-Sportline" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Veit posten er eldgammel, men jeg måtte bare legge inn en quote her :D Sorry.. Men da har du misforstått! De driiiter en lang en i hvem du er og hvor brun du er! Det eneste som hjelper er at man er personlig VENN med de som driver med innbrudd. Da lar de bilen til "bror" stå ;) Innbruddstyver har hverken respekt for DEG, meg eller våre ting. Beklager, men sånn er livet... vel...nå har jeg faktisk hatt innbrudd i bilen...med kameraovervåkning..litt merkelig at systemet ikke fungerte akkurat den dagen innbruddet skjedde... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg