C0bra Skrevet Mars 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 Har ett forslag om noen (muligens?)forbedringer. Har en stund vært bruker av avhifi.no og har ett forslag å lage noe alla deres "min hifi" og "min hjemmekino", bare at her hadde det vel blitt noe alla "min bil" og "min garasje". Det vil si en egen "side" som hver har slik at de kan lage seg en "profil" om sin bil/garasje. Der kan hver enkelt da legge ut bilder og info om sin bil/garasje, og vi andre kan gi kritikk/ros/tips. Har også ett forslag om å lage ett "erfaringer" forum. Det vil si ett/en eget forum/side, der folk kan legge inn sine erfaringer med forskjellige produkter/biler. Slik at vi slipper å har "200" tråder liggende om "erfaringer med golf" feks. Det var mine forslag for denne gang, håper det muligens kan hjelpe med å forbedre norges beste bilforum!? Siter 84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september. 91 mod BMW 520i Fk automotive !!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Mars 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 Hva med "Depoet"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg