Flasher Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Jeg skal sende omegaen på hoggern grunnet mye kosmetiske skader.. interiøret er for det meste helt strøkent, utenom svimerke i passasjersete.. det jeg skal selge er for det meste -motor og girkasse - 1000-1500kr virkelig en bra motor, og girkasse.. kan prøves i bil frem til den 10-12 mars tenker jeg.. kun brukt helsyntetisk olje, og bruker nesten ikke en dråpe.. kassa er også meget fin - interiør - gi bud på det du trenger, ellers bruker jeg stolene i bmw'n ;) Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daggis Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Har du bremsene foran? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Mars 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Har du bremsene foran? jepp, det har jeg.. og de er bra :) kom med bud.. går billig da.. Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daggis Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Tja, skal egentlig bare ha hubene da, 200kr for de to? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy_88 Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Har du den ramma og "belgen" rundt girspaken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg