stianhansen Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Jeg har en 86mod Z28 Camaro 305TPI som har vanskelig for å holde opp turtallet på tomgangsnivå når jeg slipper gassen. Har nå byttet IAC valve da jeg trodde det var denne som var gåen, noe som ikke var tilfelle. Hva er det som gjør at bilen avogtil bestemmer seg for å dø ut når jeg slipper gassen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOWTIE Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Tror jeg ville begynt med å sjekke/justere IAC, minimum air/idle speed og TPS Står forklart hvordan i “How-to” artiklene her: http://www.iroczone.com Cleaning and Resetting Your Idle Air Control (IAC) Valve Adjusting Your Minimum Air (or Idle Speed) Adjusting Your Throttle Position Sensor (TPS) Siter So let me get this straight....your engine is 1.8 liters but my Pepsi is 2? "Why is it a pair of panties but just one bra?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevyKen Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Definitivt sjekk TPS. Mål min/maks spenningen og sjekk at spenningen øker jevnt ved åpning av TB spjeldet. Er TPS'en gåen koster den ca. 700 hos US Autoparts i Tr.heim. ;) Ken Siter - 86 IROC ragtop mods.. - 01 520IAT - 99 Golf ugh... X 95 Tahoe Sport mods.. www.chevyworld.net/blog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg