AlpejoHn Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Hei, Jeg har veldig lyst på AC i 240en min.. Hadde vært rått :D Så det jeg lurte på var om det er veldig vanskelig og ettermontere, og om det er mange små deler som må monterest og slikt.. I det hele tatt, er det vanskelig ? :) Mvh. Fredrik Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Ja, masse deler og dritt etter det jeg har sett i Haynes boka. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estrewes Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 fylle på gass = dyrt. ellers er det vel ganske kurrant? Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 vel, om du har et komplett AC anlegg (helst en komplett delebil med AC så du kan plukke av det du måtte trenge.) ikkje noke vanskelig, men alvorlig masse jobb. å om du har et gammalt ac anlegg så er det dyrt og vanskelig å få tak i gass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvoturbo240 Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 De gamle AC anleggene får du ikke kjøpt gass til ettersom denne typen AC ikke er lovlig lengere... Må bygges om og det er dyrt...! doh Siter Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156 bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo Honda CBR 900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet Mars 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Fanden.. Det var KIPT ! Jeg vil ha AC angry Men men.. man kan ikke ha alt :D Takk for svar !:) Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 ja då blir de vell å roske ut de som er ijenn av AC anlegge mitt da, å legge de på hylla, å sette inn ett vanlig varme apparat :rolleyes: hehe Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg