Gå til innhold

konfilter, hvite blinkers og supersprint potte :)


primerasri

Anbefalte innlegg

Bakpotta mi e ein 4" endestuss fra Mekonomen. Kanskje litt jalla, men grei lyd=) Har bygd meg bakover fra skøyten med 2,5". Dvs. den lengden som Supersprintpotta er på.

Har foresten Supersprint enden liggende her, men mangler rørene som er fra lyddemperen og fram til skøyten. Har lyst på noe skikkeligt, kanskje noe fra Svendsen Eksos.

Pene de der endepottene/lyddemperene med blå ring på helt på enden..

- 1997 Nissan Primera GT

- x 1995 Nissan Primera lx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe..takk, vil ikke si den er helt lik, enda i allefall, hadde mange bra modifiseringer på din du ser jeg/har jeg sett ;)

 

Spør litt med det samme jeg skriver jeg fox

 

Hadde du sotet bakrute eller bare ser det sånn ut?

 

Gjort noe med eksosen bak, synes utblåset ser litt større ut en det som er originalt?

 

Også hadde du vel fjernet SRI merket på siden? I såfall en enkel jobb uten å skade lakk det eller?

 

Fine felger hadde du også, når jeg ser på den du hadde så får jeg litt lyst på svart sideblinkers, ikke hvite..egentlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksosen er bare en eksoshale. Satt der når jeg kjøpte bilen.

Alle rutene er sotet med 35% film

Ene SRI merket løsnet i høytrykken og det andre gikk av ved å prike det av :) Samme med merkene bak.

Blinklysa er sota med "blinklyslakk" :=) Billig og bra.

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

 

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe japp :) Og i dag er jeg extra happy siden jeg solgte lyktene og spoileren til Focusen. Woho. Bare å selge bilen da ;)

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

 

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står en Primera 2.0 GT hos den lokale Nissan forhandleren her hvor jeg bor..

Blå 1998 modell, gått 138.000, prisen er 140.000

 

Alu.felger (sommer), Hengerfeste, 2 Hjulsett, Metallic, Aircondition, ABS, Oppvarmet speil, Elektrisk vindushever, Servostyring, Spoiler, El. justerbare speil, Startsperre, Justering av ratt, Alu.felger (vinter), Radio RDS CD spiller, Sentrallås, fjernbetjent, Tåkelys foran, Airbag, 2 stk,

 

:)

 

150 HK er jo morsomt det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også kikket litt på potte fra Supersprint, noen som har dette her inne?

Bedre lyd? Synes utblåset ser så "pinglete" ut på den supersprint potta..

 

effektpotte.jpg

 

Jeg har slik supersprintpotte, med tilhørende KN filter, det er gromlyd thumpsup

Bilforumet.no
Irc Admin
- 2011 Volvo V60 R-Design
- 2003 Toyota Rav4
- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har sett den blå til salgs på nettet ja. Synd det er så langt unna. Ultimate fargen jeg er ute etter er rød, sølv eller isblå. Men andre farger er jo ok det også.

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

 

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår