primerasri Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Første tråd på dette forumet, så jeg må bare prøve meg fram.. Noen som kan forklare hva "boxen" som er ringet rundt på bildet er og hva den er til? Skal gjøre et forsøk på å sette på et konfilter av et eller annet slag tenkte jeg.. for innsats filer er vel ikke like gøy? Ser flere som plasserer det "bak" batteriet, men jeg synes det er veldig dårlig plass der hos meg, noen SRI eiere med samme motor som har gjort noe med luftfilteret? Samtidig....noen som har bestilt hvite/sort blinkers hos needforspeed her, hva blir totalsummen inkl. alt, noen som har en sluttsum? Har også kikket litt på potte fra Supersprint, noen som har dette her inne? Bedre lyd? Synes utblåset ser så "pinglete" ut på den supersprint potta.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Jeg fikk hvite blinklys fra needforspeed for noen uker siden, og det ble ca 400-500kr. Jeg valgte billigste fraktmåte, og det tok ca 2 uker fra jeg bestilte og til jeg hadde de på døra. Jeg syns det er litt dyrt, men bilen tok seg enormt mye bedre ut etterpå. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primerasri Skrevet Mars 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Noen meninger om svarte eller hvite blinkers er penest på svart bil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Antyoui Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Noen meninger om svarte eller hvite blinkers er penest på svart bil? Eg har svart primera og eg sota mine svarte,,,synest det ble fint Bilde tatt nett no: I sommar: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Jeg ville hatt hvite, i og med blinklys bak og slikt er hvitt. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Antyoui Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Jeg ville hatt hvite, i og med blinklys bak og slikt er hvitt. bare og sote lyktene bak og det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_primera Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Første tråd på dette forumet, så jeg må bare prøve meg fram.. Noen som kan forklare hva "boxen" som er ringet rundt på bildet er og hva den er til? Den "boxen" der er bare en tank, som samler opp vann som evt kommer inn i det røret der. Siter --> Nissan Primera 96 <-- X - Toyota Corolla 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Første tråd på dette forumet, så jeg må bare prøve meg fram.. Har du kjøpt den bilen nå? kor i fra i såfall? Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primerasri Skrevet Mars 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Kan bare røske ut den boxen med andre ord da.. Er som sagt ikke god plass ved batteriet, forslag på hvor jeg bør plassere konfilteret? kjøpte bilen i slutten av januar, kjøp av Sognbil AS i Sogndal, noe kjent med den :)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 kjøpte bilen i slutten av januar, kjøp av Sognbil AS i Sogndal, noe kjent med den :)? nei... feil bil.... takk Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 bare og sote lyktene bak og det :) Noe som ikke er lovlig. Personlig liker jeg det ikke heller, men det er irrelevant. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primerasri Skrevet Mars 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 tror ikke det blir soting av baklykter nei, men er ikke så intressert i å ha orangsje på siden, blir veldig nøytralt med sorte, da kommer de jo "bort", men samtidig er det jo hvite blinklys både bak og fram...vet ikke helt jeg nei!! Så att dere diskuterte bilmatter i en tråd du startet om bilen din awt, så jeg slenger like godt på et billig forslag med det sammer, blir litt off topic etterhvert, men, men... http://www.mobilsentrum.no/product.asp?c=419011067&n=1199168107&pn=1222912253 Noen som har kjøpt instrument lys "kit" fra dioder.no? Og "fungerer" det eventuelt bra? http://www.dioder.no/catalog/product_info.php?cPath=24_32&products_id=213&osCsid=32b14687e97e3ded15f362e43a07d97c Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Vello Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 primerasri: Tror du vil få bra plass bak batteriet til et sportsfilter. Du kan bestille diverse slanger og rør fra http://www.maxam-tuning.com. Jeg kjøpte en plastikkslange meg kopperringer inni, slik at jeg kunne bøye den slik jeg ville. Er nok penere med disse alu. rørene. Pene de baklyktene du har=) Så lenge du kommer fra det orange=) Siter - 1997 Nissan Primera GT - x 1995 Nissan Primera lx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primerasri Skrevet Mars 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 ja, men da skal jeg gjøre et forsøk, MÅ i allefall ha et konfilter under panseret :) Hva slags effektpotte er det du har bak der Vello? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_primera Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Bare å trekk ut røret fra filterboksen, og så er det bare å skru ut disse to skruene (merket på bilde) og løft hele systemet ut. Siter --> Nissan Primera 96 <-- X - Toyota Corolla 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg