Gå til innhold

Probe GT: 1gen. - garrett GT30 EU Godkjent, på veien og ruller ;)

Ranger emnet


Probe GT

Anbefalte innlegg

  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja og nei... thermostat bryter... kretsen åpnes ved 97grader så den elekstriske vifta på radiatoren kan starte, forhåpentligvis... hehe

 

Den sitter litt dumt til, engang da jeg prøve kjørte ifjor sommer så fløy silikon røret av fra turboen da jeg ladet litt hehe, jeg er vel ikke alene om at det har skjedd meg bare hehe.. måtte stramme de slange klemmene som er så lett og ødlegge:well

 

uansett, den ble blåst av ganske bra, så traff den øverste (kontakt delen) på denne vifte bryteren og brakk den av.. uups..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen...Ole Chr kvamme er mitt navn.

Felgene blir sikkert selt innen noen dager, ein kar i Skien som ville ha dem på en volvo...Eg har bestilt meg nye 18" med kant, får dem til uka.

Lyden er noe av det eg er mest fonøyd med på bilen.

Det er flenset på orginal anlegget slik at eg har dobble potter i midten bak, synst det ser bra ut, men lurer på å ta vekk orginal potta og sette på ei potte på hver side bak.. Noen meiniger om det? Og lurer på å ta vekk katten, noen som har erfaring m det? (maskin 2,5 v6)

Ja her vert på den tråden din probe gt, det var der eg fant linken til denne tråden..

Har du sett på http://www.probeaddiction.com ? mye gøy der og dei sender til Norge..

Have a nice day :)

Stord gatebil klubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja og nei... thermostat bryter... kretsen åpnes ved 97grader så den elekstriske vifta på radiatoren kan starte, forhåpentligvis... hehe

 

Den sitter litt dumt til, engang da jeg prøve kjørte ifjor sommer så fløy silikon røret av fra turboen da jeg ladet litt hehe, jeg er vel ikke alene om at det har skjedd meg bare hehe.. måtte stramme de slange klemmene som er så lett og ødlegge:well

 

uansett, den ble blåst av ganske bra, så traff den øverste (kontakt delen) på denne vifte bryteren og brakk den av.. uups..

 

du ladet litt? hvor mye lader egentlig denna symaskinen?

05' VW Caddy 1,9TDI

99' Vectra 1.8i 16V STV

95' Vectra 2.0i 16V - Spiker

91' Vectra 1.8i 8V - Spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen...Ole Chr kvamme er mitt navn.

Felgene blir sikkert selt innen noen dager, ein kar i Skien som ville ha dem på en volvo...Eg har bestilt meg nye 18" med kant, får dem til uka.

Lyden er noe av det eg er mest fonøyd med på bilen.

Det er flenset på orginal anlegget slik at eg har dobble potter i midten bak, synst det ser bra ut, men lurer på å ta vekk orginal potta og sette på ei potte på hver side bak.. Noen meiniger om det? Og lurer på å ta vekk katten, noen som har erfaring m det? (maskin 2,5 v6)

Ja her vert på den tråden din probe gt, det var der eg fant linken til denne tråden..

Har du sett på http://www.probeaddiction.com ? mye gøy der og dei sender til Norge..

Have a nice day :)

 

Hei Ole! Har vært å tittet litt på den siden før ja, mye godteri der til bilene våres! Blir nok derfra jeg bestiller da jeg skal ha fjører og dempere, men jeg skal undersøke litt til pga. jeg vil beholde ride kontrollen, slik at jeg kan justere hvor hard demping det skal være fra sjafør setet. Hadde vært litt kjip å miste det da jeg bytter...

 

Det med å fjerne katalysatoren er det stor forskjell på, vet ikke helt hvordan det ser ut på V6 om det er 2 eller en kat under... men jeg hadde ihvertfall droppet det med tanke på at det ikke er lov å det blir bare mer jobb senere... kjøp heller da et skikkelig eksos system. Skal ta en titt på den vi har her etterpå, kanskje finner på noe lurt :)

 

Fått tak i noe bilder ennå eller ? De felgene du har fått tak i kommer å passe som smurt! Start en prosjekt tråd før du starter å gjøre alt mulig rart med den, isåfall blir det mye jobb på deg senere å legge alt inn :well

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, her er bildene som dere spurte etter... :thumb

 

 

Dette er tidskrevende arbeid, synd at dere ikke ser hvor nøye jeg egentlig har vært.. lakken har jeg polert å toppdekselet er også polert.... dere ser jo at det skinner litt :)

probe_super-gloss8.jpg

 

Og her er et bilde tatt fra en balkong i oslo, første gang jeg har sett den ovenifra faktisk, hehe

 

DSCF0208.jpg

 

Og bilder som allerede er lagt ut på FMCN, som ble tatt i drøbak en fin sommer dag

probe-mustang3.jpg

 

probe-mustang1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår