tplassen Skrevet Mars 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 jeg har mailet deg halvar!:) check it fort vær så snill:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 har sendt deg ein pm, men du har ikkje svart. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Kordan går det med budene på el luken. Trenge den snart, pengene brenne.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 kjøp deg el.rute fra en Audi 80 på høggern...mye bedre:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Passer den 16v bensin-pumpa til min gti 8v motor? Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 Har du calipperene bak? Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 Har du hele drivakslinga eller?? høyre side. er interessert i å kjøpe den. Min er på tur til å ta kvelden... har tilbud på en som skulle ha 500kr for sin..gir du meg et bedre bud så kjøper jeg din Halvar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvarb Skrevet April 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Passer den 16v bensin-pumpa til min gti 8v motor?Ja den skal passe på din motor, pumpen kommer fra en KR Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 hvor mye for bakstilling? er det med skiver kalipere osv? alt som trengs? Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg