hallvarb Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Div deler selges: Bensinpumpe Komplett bakstilling Fjærben med bremse, skive, karnipler og nav begge sider framme Sommerfelger med dekk Bremsekraftforsterker styrestikke! Framlykter ( Jetta ) Spredere ( Orginale ) Baklykter og blinklys ( sotet ) Vindushever el Bakluke Framdør V.S Sjermer forran ++++ Kan ta div deler i bytte, ø.k spredere til golf 3 GTI Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Jeg har sendt deg en PM Halvar!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sløv Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 solgt drivknuter...? Siter Året's sitat : "Lakendrifting" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Ja takk!! Vil/skal/må ha el takluka. Pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Hvor mye skal du ha for girkassa? Hvor i Norge står den? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndyB Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Hvor mye for bensinpumpa? Siter Min prosjekt tråd: PASSAT GT http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1437337#post1437337 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 jeg har kjøpt el.takluka Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvarb Skrevet Mars 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 solgt drivknuter...? Nei ingen ting er solgt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvarb Skrevet Mars 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Hvor mye for bensinpumpa? 800kr, det er pumpen som ligger under bilen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvarb Skrevet Mars 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Hvor mye skal du ha for girkassa?Hvor i Norge står den? 1500kr, står i lofoten, kan sendes langs hele kysten med hurtigruta! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvarb Skrevet Mars 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Ja takk!!Vil/skal/må ha el takluka. Pris? Skal du ha bare ell motoren eller hele takluka? 800kr alt komplett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 jeg kjøper den jeg da, sendte deg en PM der jeg skrev at jeg SKAL kjøpe den:D Hvor i landet holder du til?? Hvilken farge er det på den?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Meknaismen, motoren, bryter, panel innside.... er det slik at den går på på det hjulet som snurren sitter på? 800 er fint det, og dersom to er interesert, ca samtidig er det BUDRUNDE som er tingen, ikke noe skal ha her, vi er da noenlunde siviliserte! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Hvordan eksosanlegg er det?. pris? Er også interesert i Navene foran uten bremser,fjærbein hvis hjullagrene er gode. Har også sendt deg en PM... MVH STW Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Ny PM sendt! Trenger ikke navene likevel Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg