Taviren Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Jævli tøft å se på det her. Sku også hatt en gammal bil som det bare var fritt frem med! :P Stilige greier det her! I'll be watching you Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriklh Skrevet August 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 skrur en del ja, men ekke no ekspert akkuratt:P men med riktig verktøy nok tid og tilstrekkelig med banning går det meste til slutt:P ang. g40 motor tenkte jeg å se litt etter det, men har ikke funnet noen huggerier eller lignende, noen som vet om noen rundt berlin? (her kunne jeg kanskje fått tak i noen stoler også) Det var også disse penga... pluss at jeg bruker bilen til skolen hver dag om jeg skal bytte motor osv vill det ta en del tid og dermed står jeg uten bil:P ang. speil: noen speil du synes passer bedre da? jeg synes hvertfall ikke de orginale er spesielt pene. Siter VW Caddy, bruksprosjekt. (1,8l motor og 5 trisnskasse Ønskes) crosscart 180ccm *hjemmebygget* Vw boble SELGES I DELER vw polo 92` TRENGER VENSTRE FORSKJERM Croscart med gsxr 750 motor 140hp under konstruksjon Transit 1979 russebil SELGES Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Stor kompressor? Fadern har en rimelig 25L trur jeg, funker bra til spikerpistol :) Men med rette sprøyta bør man vel kunne lakke både det ene og det andre selv med den kompressoren? Tenker ikke på hellakkering :P En spikerpistol fungerer no med det meste av kompressorer, nå er ikke jeg noen proff lakkererer men hvis du skal no lakke litt ville jeg hatt rundt en 100L kompressor tror eg.. Men fungerer nok til litt småplukk.. Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|teeBoY| Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Du finner jo alltids billige stoler på mobil sentrum da : http://www.mobilsentrum.no/products.asp?c=539134663&n=1410841443#xy Ser ikke så aller værst ut heller! Siter - Honda Crx 1989 modell 1,8l:D X biler: -Honda Civic 1,6i 16v 1991mod-Honda Delsol ESi 1993mod-vw golf 1,6cl 1985 mod (vinterbil)-Audi 100 2,2 stv 1987 mod(vinter/bruks bil)-Honda Civic 1,3 16v 1990 mod-Honda Civic 1,4is 1997 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Vel du kan jo finne deg noen dråpespeil/cup/dtm speil greier. Mange liker ikke disse men jeg syns de er helt grei. Eller har Mattig noen ganske gromme som er på polo 86c'en til Runar Jensen. Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 tøft med det lakkerte dashbordet, og custom dørpaneler= dødskult. Blir en grom polo dette da. Beste med alt interiørarbeidet er at du ser det hver gang du er inni bilen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeGGiz Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 G40 motor/deler tilsalgs på forumet, hvis du ikke hadde fått med deg det :) Stod "drømmere og skambud kan drite i å by" eller noe, så kan tyde på at du må betale litt for det, men .. Siter R-line 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonny be good Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 dette ser virkelig tøft ut! pimppolo :wave ble også fint dashen da! Siter bad-ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonny be good Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 du lagde vel ikke speedometer skivene sjøl vel? isåfall, ossen laga du de, eller hvor kjøpte du de? Siter bad-ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 G40 motor/deler tilsalgs på forumet, hvis du ikke hadde fått med deg det :) Stod "drømmere og skambud kan drite i å by" eller noe, så kan tyde på at du må betale litt for det, men .. Link til den annonsen? Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 http://www.bilforumet.net/kjopsalg/showproduct.php?product=2566&sort=2&cat=all&page=1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 http://www.bilforumet.net/kjopsalg/showproduct.php?product=2566&sort=2&cat=all&page=1 Digg! Takker!:) jonny be good: Er vel bare å scanne speedoskivene og modde ivei! Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriklh Skrevet August 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 skanna bare skivene ja.. og så modda jeg dem litt i photoshop, printa dem ikke ut på noe mer avansert enn photo papir :) har forøvrig kommet hjem med et lass deler nå :D, kommer bilder osv snart kjøpte: rs2 fanger med "gitter" m3 sepeil, med adaptere emblemfrigrill pedaler girkule klare sideblinkers sentrallås Golf 2 baklykter klarglass :P (noen som vil kjøpe?) var det jeg kom på i denne omgang:P Siter VW Caddy, bruksprosjekt. (1,8l motor og 5 trisnskasse Ønskes) crosscart 180ccm *hjemmebygget* Vw boble SELGES I DELER vw polo 92` TRENGER VENSTRE FORSKJERM Croscart med gsxr 750 motor 140hp under konstruksjon Transit 1979 russebil SELGES Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriklh Skrevet August 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 ja da har jeg slengt på litt stash ;) fanger m3 speil og emblemfri grill. Det er lakert av meg :) Siter VW Caddy, bruksprosjekt. (1,8l motor og 5 trisnskasse Ønskes) crosscart 180ccm *hjemmebygget* Vw boble SELGES I DELER vw polo 92` TRENGER VENSTRE FORSKJERM Croscart med gsxr 750 motor 140hp under konstruksjon Transit 1979 russebil SELGES Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovlov86 Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Fett!! Håper du setter i svart gitter. og ikke sølv. Siter [x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX [x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg