CoDEmASTeR Skrevet Mars 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2003 Er ikke alle som er like flink til å gire nei. LMAO Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Mars 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2003 hehe .. AU! Man kan faktisk klare slikt med automat oxo :D En kompis av meg som gjorde noe slikt en gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Oi faen jeg sletta jo filmen fra serveren :eek: :eek: :eek: skal se om jeg får ordna det snart ba bompi :bump Se om du finner den igjen på disken din a? :???: Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 hehe, 3,5 års tråd! Bumpefest! men fillern a, nå ble jeg skikkelig nysgjerrig på filmen å Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 ba bompi :bump Se om du finner den igjen på disken din a? :???: bumpa tre klipp so e tre år gamle, dårli gjort, no ha enn no lyst å sjå klippa! :shake :tannløs: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 moderatorer klager på at gamle tråder blir tatt opp.. :iconsm Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 moderatorer klager på at gamle tråder blir tatt opp.. :iconsm Svar (link) Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 moderatorer klager på at gamle tråder blir tatt opp.. :iconsm Bedre å bumpe en gammel tråd når bump'n er relevant i stedet for å starte en ny tråd. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Svar (link) 1 forum troll som svarer på første posten 6 måneder etter topicen ble laget, og så starter alt på nytt igjen... Så det er det du tror du er :D Jaja, er i allefall ærlig :) Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 gammal traad ja, jeg har fortsatt norsk tastatur i posten min lengre bak :p og Ost er med :( Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 au da !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Svar (link) Hehe, den var genial. Trakk litt på smilebåndet der ja. Kan vel si at alt som stod der stemmer mer eller mindre:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg