88modell Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Opel Ascona Her har vi råning på høyt nivå; Rørleggersprekk og "Wonderbaums 'r us". faen Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 audi TT Du er en ordentlig pappagutt / pappajente; Bortskjemt, og med et stort behov for å vise deg frem. tror ikke jeg har noe behov for å vise meg frem :\ Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Hva faen!????!"!!!!! "Du kommer ut som... VW Beetle Du er en kul type; Antakelig jobber du innen media, IT eller reklame. Eller kanskje du er prinsesse...? Sjansen er i alle fall stor for at du er jente eller homofil. " Morsom test meg i ræva. Øh, det passa kanskje ikke så bra nei :p FAEN A? hehehe... Nå ble jeg provosert... VW Beetle?????? Huff ja, ikke altfor presis test nei... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sexybam Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Med resultatet : VW Beetle velger jeg å ikke vektlegge denne testen i mitt neste bilkjøp. Beskrivelsen passer meg dårlig angry Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Opel Ascona Her har vi råning på høyt nivå; Rørleggersprekk og "Wonderbaums 'r us". Står over rørleggersprekken.. Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Du kommer ut som... Opel Ascona Her har vi råning på høyt nivå; Rørleggersprekk og "Wonderbaums 'r us". hahaha :rolleyes: Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 audi TT Du er en ordentlig pappagutt / pappajente; Bortskjemt, og med et stort behov for å vise deg frem. Høø?og jeg som ikke har noen pappa? og kjører rundt i en gammal japse bil? og går rundt i sotra jakke? (blåjakke) Tror IKKE jeg har et stort behov for å vise meg frem nei. :rolleyes: Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cool Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Du kommer ut som... Volvo (stasjonsvogn) Du er av den konservative typen og tar ingen unødvendige sjanser. Du er familiekjær, og kanskje en smule "firkanta"...? Synes ikke dette stemmer så veldig bra egentlig, men bedre en VW Beetle :) Siter Vw Polo 2003 mod, senket 40mm. Larzon Ice 17". Rockford T2 15", Rockford T30001bd, Us Amps XT1600.4, Rockford RFX9420, Cadence US-6K frontsett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Altså.. Savnet MAAANGE svar alternativer.. Så jeg måtte bare velge noe i noen av spørsmåla.. Uansett.. Bilen jeg kom frem til: Du kommer ut som... Opel Astra Du er over 40 (eller lever som om du skulle være det), og fører en noe "gubbete" livsstil. Men ære være deg for å være en av de få som kan feire sølvbryllup. Hmm.. Jeg har hatt en Opel Astra, kjørt omlag 70.000km i den.. Så bilvalget var jo ikke sååå dumt :) Men.. over 40!? eller lever som om jeg skulle være det? Trur ikke det altså :) Ikke er jeg gift heller forresten. Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Du kommer ut som... Opel Ascona Meto ;) Dårlig test egentlig... For få spørsmål og flere av spørsmålene har ikke passende alternativer :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 FAEN! ascona....nei...stikker til en kompis å drikker meg full! NÅ! Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Du kommer ut som... VW Golf Du er en gjennomsnittlig, halvkjedelig person som liker å kjøre safe. Ta noen sjanser, og ikke vær så gnien. Jaja. Er visst kjedelig jeg.. Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Hei. Kom ut med Golf angry Og jeg HATER golfer :fingers: mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ramtho Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 "Du kommer ut som... VW Beetle Du er en kul type; Antakelig jobber du innen media, IT eller reklame. Eller kanskje du er prinsesse...? Sjansen er i alle fall stor for at du er jente eller homofil. " :fingers: :roll: Ingenting stemte her, tror nok dama kan bevitne at jeg ikke er dame eller homse. Beetle ligger ikke inn på topp 1000 lista mi over biler jeg vil ha :fingers: :usuck: Siter Fader Kubikk Du som er i blokka Gi oss idag vårt daglige dreimoment Forlat oss våre fartsovertredelser, som vi forlater forelegget. Led oss ikke inn i kontroller, men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Fysj.. tulltest.. sombrero Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg