Mds Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Jeg ble strengt fornærmet og skuffet over testen, skal ta den en gang til da. http://spray.nettavisen.no/testorama/?id=1106 jeg ble: Du kommer ut som... Opel Ascona Her har vi råning på høyt nivå; Rørleggersprekk og "Wonderbaums 'r us". rett og slett en frekkhet spør du meg, men det at jeg valgte skitne arbeisklær på jobben har sikkert mye å si.. Siter I see funny people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klokka Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Hva faen!????!"!!!!! "Du kommer ut som... VW Beetle Du er en kul type; Antakelig jobber du innen media, IT eller reklame. Eller kanskje du er prinsesse...? Sjansen er i alle fall stor for at du er jente eller homofil. " Morsom test meg i ræva. Øh, det passa kanskje ikke så bra nei :p Siter Hilsen Stian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Både jeg og dama blei VW Beetle! Du er en kul type; Antakelig jobber du innen media, IT eller reklame. Eller kanskje du er prinsesse...? Sjansen er i alle fall stor for at du er jente eller homofil. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mds Skrevet Februar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 vet, den testen kan brenne i helvette :P hehe vedder får at de som mekket den satt og lo når dem lagde den og bare fant på random svar ettersom åssen du trykket selv.. Siter I see funny people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mds Skrevet Februar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Du kommer ut som... Audi TT Du er en ordentlig pappagutt / pappajente; Bortskjemt, og med et stort behov for å vise deg frem. stemmer værtfall mere en en harry råner (no offence til de som føler seg truffet her nå) :P Siter I see funny people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NOS666 Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Du kommer ut som.....: VW Golf....????????? Liker ikke å ta noen sjanser,og så måtte jeg ikke være så forbanna gnien...????? Hmmmmmmmmmm....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Du kommer ut som... Opel Ascona Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
algaman Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 god pappagutt jah i Audi TT..haha Siter x Mazda Mx-3 1,8 V6 2006 Opel Astra GTC 2.0T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Hva i helvete.... "Du kommer ut som... VW Beetle Du er en kul type; Antakelig jobber du innen media, IT eller reklame. Eller kanskje du er prinsesse...? Sjansen er i alle fall stor for at du er jente eller homofil." ehhhh.....hmmm.....busted doh :) :rolleyes: :titties: :fingers: Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Audi TT jeg også gitt.. Er da ikke så dumme biler det :D Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 AUDI TT!!! Sa akkurat det samme som tidligere i tråden: HVA FAEN??? Bilen grei den, og ja jeg jobber innen IT, men jeg er ikke jente og ihvertfall ikke homofil. Dritt test! Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Opel ascona :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Kom ut som Golf... Håper det var GTI, iaf... :rolleyes: Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wishmaster Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Du kommer ut som... Opel Astra Du er over 40 (eller lever som om du skulle være det), og fører en noe "gubbete" livsstil. Men ære være deg for å være en av de få som kan feire sølvbryllup. verste jeg har hørt!!! Siter - 2002 Toyota Celica T-sport - 1993 Mercedes 190E x 2002 "Lotus" Speedster x 1999 Nissan 200sx Z-edition x 2000 Toyota Celica Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Volvo (stasjonsvogn) Du er av den konservative typen og tar ingen unødvendige sjanser. Du er familiekjær, og kanskje en smule "firkanta"...? Volvo 4 life sier bare jeg... ps. henter min Volvo 740 på mandag :D Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg