Gå til innhold

Altfor lange signaturer

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er jo ikke så forbanna heftig er det det?! Dere har da bedre ting å irritere dere over enn hvor mange linjer folk har i signaturen?!?!! :p waagelig sa det... FLISESPIKKERE!

Ugly is in!

 

- 09 Scirocco, 82 Golf C

x 05 Audi A3 Sportback, 00 New Beetle, 82 Golf GL, 83 Golf GTI, 85` Golf II 1.6

VWAUDI-Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Lange signaturer med tidligere biler og tidligere mopeder, eller nåværende mopeder samt masse tekst slik at en må lete etter innholdet er svært irriterende.

Men alle som bruker internett og er innom en del bilforum vil finne sine forum ut fra innhold og form. Dessverre vil lange signaturer med "svada" utelukke mange av dei som sitter på mye kunskap om motor og bil, og som gjerne har skrudd dei siste 20 åra. Det har eg sett på andre forum og hørt direkte fra personer med meir kunskap enn eg kan drømme om.

 

Sjøl lar eg meg ikkje irritere så mye av at det er noen lange signaturer at eg ikkje gidder å bruke Bilforumet inn i mellom. Uansett så er det stortset bare Teknisk eg bruker her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lange signaturer med tidligere biler og tidligere mopeder, eller nåværende mopeder samt masse tekst slik at en må lete etter innholdet er svært irriterende.

Men alle som bruker internett og er innom en del bilforum vil finne sine forum ut fra innhold og form. Dessverre vil lange signaturer med "svada" utelukke mange av dei som sitter på mye kunskap om motor og bil, og som gjerne har skrudd dei siste 20 åra. Det har eg sett på andre forum og hørt direkte fra personer med meir kunskap enn eg kan drømme om.

 

Sjøl lar eg meg ikkje irritere så mye av at det er noen lange signaturer at eg ikkje gidder å bruke Bilforumet inn i mellom. Uansett så er det stortset bare Teknisk eg bruker her.

 

 

Som jeg har nevnt tidligere. Det krever 4 klikk på musa for å fjerne signaturer og avatarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Som er sagt tidligere.

Noen kan ha nyttig info i signaturen. Derfor kan det være kjekt og ha det på.

Aller fleste forum der ute. Så og si alle begrenser signaturen til folk til et vist antall linjer eller pixler. Så det er ikke nytt.

Og ja jeg har deaktivert signaturene for at jeg ble drittlei alle som ramser opp trehjulssyklene de fikk i 3 års alderen, trampsyklene, knallertene og jordebilene de har hatt opp igjennom tidene. Og hva planer de har å gjøre med bilen osv osv. Går da an å sette grenser. For det er jo ikke bare litt irriterende å lese 3 ords svar fra folk med 30 linjers signatur.

1998 VW Passat 1.8T Tiptronic

X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår