gragaasa Skrevet September 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 Hvem sandblåste understellet for deg? vart steike bra farge på understellet. Lakkerer de akkurat den fargen du vil med forskjellig toning? Jeg fikk en kompis til å blåse det for meg. Jeg hadde valget mellom denne fargen og vanlig svart, ettersom det var disse fargene de hadde akkurat i det tidsrommet jeg var der, kunne ventet på andre farger, men til slutt ville jo understellet rustet. Du kan få hvilken som helst farge du vil ha, men et fargeskifte koster 2500,- men viss du lakkerer i en farge det har på programmet sitt koster det bare for størrelse eller i mitt tilfelle, per kilo (50 kg). Betalte ca 1000,- inkl. moms for lakkeringa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet September 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 Fy, jeg gleder meg til å se denne bilen ferdig! Denne tror jeg kan bli svært rå, og ikke minst bra:D Ser du gjør et godt arbeid! Keep up the GOOD work;) Mvh Tommen Hehe, takker for oppmuntringen, føler det går sent med prosjektet nå. Jeg har jo ikke tid til å holde på med det, gjør jo ingenting annet enn å jobbe overtid hver dag. JOBB :ex_machin men det blir jo m'm penger m'm ! Hehe... Gler meg til det blir ferdig selv, håper å få montere i løpet av vinteren! Så da vil det bli flere bilder oftere!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBeRt0 Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 Konge tråd ! hvor kommer du fra ? lykke til videre med prosjektet ! Siter Golf G60 1991 x Golf GTI 16 V - 1988 x Golf GL 1.8 - 1985 x Derbi sm - 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet September 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Konge tråd ! hvor kommer du fra ? lykke til videre med prosjektet ! Takker:D kommer fra sunnmøres øyensten, moltu!! hehehe, har ikkje sett den grønne golfen du har i avataren din!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Må bare få lov til å si at dette virkelig blir godt gjennomført :D Lest gjennom tråden nå med et stort smil :afro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Må bare få lov til å si at dette virkelig blir godt gjennomført :D Lest gjennom tråden nå med et stort smil :afro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Oktober 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 :hammer [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Uten hjul er det ingen lowrider. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Dette blir veldig bra tror jeg :) Men du må jo senke mer en 50 mm,, sats på 150mm da snakker vi ;) Er det gammle karosseriet som det var bildet av litt ovenfor her? Hvor skeivt er det ? Hvorfor bygde gammle eieren Vr6 på en skeiv bil ? Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBeRt0 Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Takker:D kommer fra sunnmøres øyensten, moltu!! hehehe, har ikkje sett den grønne golfen du har i avataren din!? forstår jeg godt ;) er ikke min , kjører rundt i en grå/svart gti , emblem fri , 17 " felger , bor i ulsteinvik ,går skole i fosnavåg ;) Siter Golf G60 1991 x Golf GTI 16 V - 1988 x Golf GL 1.8 - 1985 x Derbi sm - 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Kult prosjekt. Hvordan fikk du godkjent flytting av ramme nr? Gjorde verkstedet det eller banket du inn nytt selv og så godkjente det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Kult prosjekt. Hvordan fikk du godkjent flytting av ramme nr? Gjorde verkstedet det eller banket du inn nytt selv og så godkjente det? Dra til biltilsynet så gjør de det og godkjenner for deg ;) Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Dra til biltilsynet så gjør de det og godkjenner for deg ;) gratis? eller forlanger dem masse for det Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 gratis? eller forlanger dem masse for det koster for timen, samt å få nytt vognkort... er vel 500 for timen og 300 for vognkort Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Om jeg drar på biltilsynet me Corradoen så ser jeg ikke noe mere til den. De beslag legger nok den ja... Får ringe møller og høre litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg