Hole Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Hvorfor i all verden har jeg vært på huggeren å skaffet tak i denne frontplaten?? Du skal ha lykta :crazysant Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 1. Fordi du fant ut at du trengte minst to hull for å henge opp radiatoren, og ikke fant noen annen løsning. 2. Du skal ha profilen for å sveise inn der låsekassa normalt sitter. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Du har ikke brukbar panserlås på den du har :D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ADM VR6 SJEF Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Hvorfor i all verden har jeg vært på huggeren å skaffet tak i denne frontplaten?? :well du skal gi den bort i julegave ???? :crazysant :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwboy Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Den var så billig at du "måtte" ha den Siter VW Golf IV GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Desember 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 blablabla Hehe, nei, det var en rett her, og det var speedwel`s andre svar;) Men det er annen grunn også, jeg skal skjære ut justerings-knottene til panseret og sveise dem inn i øvre hjørnet av motorrommet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roadrunner Custom Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Hehe, nei, det var en rett her, og det var speedwel`s andre svar;) Men det er annen grunn også, jeg skal skjære ut justerings-knottene til panseret og sveise dem inn i øvre hjørnet av motorrommet. Fler som har store prosjekter ser jeg,hehe :) dette blir bra,så stå på :) Siter Roadrunner Custom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Desember 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Fler som har store prosjekter ser jeg,hehe :) dette blir bra,så stå på :) Ja, har nok å ta fatt i på golfen, men tror det begynner å nærme seg sparkling/lakk!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roadrunner Custom Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Ja, har nok å ta fatt i på golfen, men tror det begynner å nærme seg sparkling/lakk!:) Da begynner det virkeli å bli morro.Få på en heldekkende farge osv :) Siter Roadrunner Custom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Desember 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 Har bare et forslag:Hvorfor ikke lage en plate som bygger opp nedsenkingen der panserlåsen har vært, slik at det blir helt rett. Har ikke sjekket med panseret om det går p.g.a utforming, men jeg tror det hadde blitt fint. :well Jaså? Takker Speedwel og Net for et bra innspill;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 det der tror jeg blir en knall tøff detalje;) gleder meg så enormt til å se bilen live for første gang;) når enn det blir(muligens over nyttår? om penga strekker til;) God Jul GraGaasa;) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 Ser ut som et bra projekt, ikke at jeg er golfinteréssert men gode projekter er alltid artig, gleder meg til å se ferdig-bilder ja. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Desember 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 det der tror jeg blir en knall tøff detalje;) gleder meg så enormt til å se bilen live for første gang;) når enn det blir(muligens over nyttår? om penga strekker til;) God Jul GraGaasa;) Hehe, vi får håpe på det ja! God jul til deg og alle andre:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 GraGaasa: hvor bor du i Møre og Romsdal? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Desember 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 GraGaasa: hvor bor du i Møre og Romsdal? Ca 1 times tid sør for Ålesund, herøy kommune. Vet du hvor Ulsteinvik eller Fosnavåg ligger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg