OleVik Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Lexuslykter :(Ellers konge prosjekt! :) enig .. alt er helt rått bortsett fra lexus lyktene! Siter 1988 MB 190E 3.0 1990 VW Golf GL TD (Solgt) 1985 VW Golf GTi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Har hørt mye frem og tilbake, men vet iallefall at det skal være mulig å få den godkjent hos TÜV i Tyskland, noe som medfører at bilen _må_ bli godkjent i Norge. joda.. alt går ann med penger! men ikke sjangs om å få godkjent den om du ikke får den spesielt tuv godkjent... men høres unektelig phett ut! har selv vært inne på tanken om å prøve å få skaffa en 1.9 TDI motor med 130 gamp i og sette den i golfen, koster dog litt cash! men fy faen så artig det hadde vært da gett! Dan Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 hei. Hvor mye skal du ha for OMP stolene dine? Dan Stamnes, det er da blitt gjort før her i landet? så hvorfor skal det ikke gå denne gang? Og en 1,9 tdi motor skal da ikke være noe problem og få godkjent det? Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 hei. Hvor mye skal du ha for OMP stolene dine? Dan Stamnes, det er da blitt gjort før her i landet? så hvorfor skal det ikke gå denne gang? Og en 1,9 tdi motor skal da ikke være noe problem og få godkjent det? å få godkjent en 1.9 TDI er en simpel sak... værre med vr6! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 å få godkjent en 1.9 TDI er en simpel sak... værre med vr6! Neida, vr6 er ikke noe problem hvis man arbeider litt med saken... spørsmålet er hvor store krav til dokumentasjon på chassie, bremser ovs de krever... det du også kan få gjort er å plombere motoren til 160 hk og få papirer fra en dynotest på det, så kan du få den på g60 opsett med bremser... Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Neida, vr6 er ikke noe problem hvis man arbeider litt med saken... spørsmålet er hvor store krav til dokumentasjon på chassie, bremser ovs de krever... det du også kan få gjort er å plombere motoren til 160 hk og få papirer fra en dynotest på det, så kan du få den på g60 opsett med bremser... om jeg ikke tar feil, så har vi en lov i norge om at det ikke er lov til å ha mer enn 4 stempler i en bil som ikke er typegodkjent med mer en 4.. dvs.. 2'er golfen er jo kun typegodkjent med 4 stempler, ikke 6..... prove me wrong!? Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Er overhode ikke ute etter å krangle eller noe assa Dan;) men det jeg mente var bare det at, det er fler som har gjort det før, så hvorfor skulle det ikke gå nå? hehe:) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Er overhode ikke ute etter å krangle eller noe assa Dan;) men det jeg mente var bare det at, det er fler som har gjort det før, så hvorfor skulle det ikke gå nå? hehe:) er ikke ute etter og krangle jeg heller.. men sånn som jeg har forstått det, så skal det være umulig å sette en 6'er i en bil som er typegodkjent kun med en 4'er i detta landet.... (statan som bestemmer gehtt... blæh) det sier seg jo da selv hvordan det er med vr6 og golf 2 ? men er nok veier utenom selvsagt! Mvh Dan Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Er da noen som har Vr6 godkjent i golf 2 i Norge. Men må ha Tüv-papirer. Lå en kjempepen golf 2 vr6 til salgs for litt siden. Gikk i Voss. Godkjent og alt Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Er da noen som har Vr6 godkjent i golf 2 i Norge. Men må ha Tüv-papirer. Lå en kjempepen golf 2 vr6 til salgs for litt siden. Gikk i Voss. Godkjent og alt hvis dere ser hva tcr har fått gjennom biltilsynet uten TUV papirer.. kadett c med bmw påsveiset bakstilling og cosworth 550 hk motor :) alt går i norge også så lenge du kan vise nok papirer på de forskjellige ting fra godkjente verksteder og instanser.. Dialog med biltilsynet er cluet.. kjennte en som drog en vr6 gjennom godkjenning, men husker ikke hva han brukte som dokumentasjon... Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 hvis dere ser hva tcr har fått gjennom biltilsynet uten TUV papirer.. kadett c med bmw påsveiset bakstilling og cosworth 550 hk motor :) alt går i norge også så lenge du kan vise nok papirer på de forskjellige ting fra godkjente verksteder og instanser.. Dialog med biltilsynet er cluet.. kjennte en som drog en vr6 gjennom godkjenning, men husker ikke hva han brukte som dokumentasjon... det som skal til er nok $$$ :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 det som skal til er nok $$$ :) Jo, det hjelper på :) men holder du dialog til biltilsynet og søker på rett måte , så er det utrolig hva man kan få gjennom... Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Den gylne regel er å alltid ha nok dokumentasjon, uansett hva slags spørsmål de på biltilsynet setter til det du har gjort, har du dokumentasjon som sier at f.eks bremsene holder til antall hk. osv, må det går bra. Så lenge du holder han som sjekker ut bilen i sjakkmatt, på alt han gjør og sier kan det umulig gå dårlig;) ingen enige? Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 men dette med vekt, må vel ha noe komensasjon bak for vekta på motoren? vr6 i golf har en tendens til å bli framtung.. og litt fart i en sving kan resultere i at man får besøk av ræva på bilen rimelig fort (dette merkes fort oxo på en vanlig GTI uten en shitt baki ... dan Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 men dette med vekt, må vel ha noe komensasjon bak for vekta på motoren? vr6 i golf har en tendens til å bli framtung.. og litt fart i en sving kan resultere i at man får besøk av ræva på bilen rimelig fort (dette merkes fort oxo på en vanlig GTI uten en shitt baki ... dan Joda, den blir fremtung, men la oss nå ikke ødelegge en prosjekt tråd her... begynner å bli litt vel off topic her :) Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.