mono Skrevet Juni 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Må dekorere kroppen litt også vettu ;) Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 blir sånn tribal-greie da eller? :P Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 de felgene var råe. blir kult se åssen de blir Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juni 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 Her er de første bildene av hvordan felgene ser ut på bilen, jeg ble VELDIG fornøyd, eneste er at det er litt kosesubbing bak på venstre side når jeg vrir meg igjennom svingene :p dette tror jeg at jeg fikse med å legge ett stålrør mellom dekk og skjerm å bender litt : klø : Blir ikke lagt ut så mye peng på bilen de neste månedene nå, skal tatovere meg på onsdag, så der ryker jo mellom 4-6000 kr. Men må vertfall få i orden godkjenning av senkesett, og felger før EU'en i slutten av året. Beklager skitten bil å alt det greiene, de holder på å bygge hus rett vedsidenav, og da blir det skittent med en gang : gråter : Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 Men innpresset på disse felgene er vel i grenseland? :bok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 Litt mindre gummi og litt mindre innpress hadde gjort seg. Hva slags innpress og dekkdimenson har du nå? Men ble for all del pent:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juni 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 Men innpresset på disse felgene er vel i grenseland? :bok Inpresset er VELDIG i grenseland ;) stikker 1cm mer ut enn hva de burde gjøre. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juni 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 Litt mindre gummi og litt mindre innpress hadde gjort seg. Hva slags innpress og dekkdimenson har du nå? Men ble for all del pent:) Ny gummi kommer neste år når jeg har slipt vekk det som er nå :p Heh, ruller på 195/50 nå. Burde nok hatt 185/45 eller no sånn, ET er 28. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 Hva med 10mm spacere og 175/50/15, eller 185/45/15 som du selv sier? Hmm, det tror jeg hadde gjort seg bra, gitt;) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juni 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 Hva i all verden skal jeg med Spacere når felga stikker for langt ut i utgangspunktet?? Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 Hva i all verden skal jeg med Spacere når felga stikker for langt ut i utgangspunktet?? :roll: Har ikke hørt om å "space inn" da? :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juli 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 :roll: Har ikke hørt om å "space inn" da? :rolleyes: Space inn?? jaja får du det til er du f@en meg GOD!, må dreie av felgen for å få til det. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Hva i all verden skal jeg med Spacere når felga stikker for langt ut i utgangspunktet?? Hva tror du? For å få de lengre ut. Rein logikk. Ser penere ut gjør det også. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juli 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 ligger litt utenfor skjermene allerede, så her trengs det ingen spaceing. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Hva tror du? For å få de lengre ut. Rein logikk. Ser penere ut gjør det også. Har han lyst til å få de lengre ut da? knock Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg