Cchris Skrevet April 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 Kjempefint at det ble bra! thumpsup Ja, du aner ikke hvor glad jeg blei. Skikkelig nervepirrende å kjøre i byen når det er rødt lys og sånt, hehe.. men nå er det bra. :D thumpsup Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 Sikkert bare halvparten så glad som jeg kommer til å bli hvis jeg får liv i 16v'en. For øyeblikket er den stille som i graven. Og humøret mitt er like gravalvorlig. angry Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet April 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 Sikkert bare halvparten så glad som jeg kommer til å bli hvis jeg får liv i 16v'en. For øyeblikket er den stille som i graven. Og humøret mitt er like gravalvorlig. angry Følger spent med på det prosjektet du har der! Håper det går bra til slutt.. hehe Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Gratulerer med ny bil da :) Ligger litt etter jeg, men så bra ut denne.. hehe ;) Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Hei igjen, takk for en hyggelig samtale på streetmeet.. Lykke til videre med bilen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet April 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Gratulerer med ny bil da :) Ligger litt etter jeg, men så bra ut denne.. hehe ;) Hehe.. takker! Alltid hyggelig med sånne kommentarer. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet April 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Hei igjen, takk for en hyggelig samtale på streetmeet.. Lykke til videre med bilen :) Heisann. Takk, og det samme får vel jeg si. :) Vi sees vel på fremtidige streetmeets og lignende håper jeg. Lykke til meg din bil også. Blir nok veldig bra med ny fanger og bygging av anlegg! Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Det blir nok bra ja skal du se :) Ny front får jeg håpe blir i begynnelsen av neste mnd, har alt annet liggende av nye grøftlys, luftinntakt osv.. Skal også få skaffet badlooklist som skal bli sveiset på panseret, så jeg slipper den stygge overgangen.. Så blir det lakkering ;) Anlegget begynte jeg så vidt på med i går, målt opp, funnet ut kossen det skal bli for å få mest lagringsplass tilgode baki der.. så jeg skal ut å få kappet opp resten av platene nå snart :) Såklart, blir mye treff og streetmeets fremover :) Skal ta kontakt når neste gang jeg er på noe slikt i de traktene :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet April 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Det blir nok bra ja skal du se :) Ny front får jeg håpe blir i begynnelsen av neste mnd, har alt annet liggende av nye grøftlys, luftinntakt osv.. Skal også få skaffet badlooklist som skal bli sveiset på panseret, så jeg slipper den stygge overgangen.. Så blir det lakkering ;) Anlegget begynte jeg så vidt på med i går, målt opp, funnet ut kossen det skal bli for å få mest lagringsplass tilgode baki der.. så jeg skal ut å få kappet opp resten av platene nå snart :) Såklart, blir mye treff og streetmeets fremover :) Skal ta kontakt når neste gang jeg er på noe slikt i de traktene :) Supert! thumpsup Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Heei=) fiiinfin bil, bra prosjekt. Ikke intr i å selge baklyktene dine vel? Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet April 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Heei=) fiiinfin bil, bra prosjekt.Ikke intr i å selge baklyktene dine vel? Takker. Selger nok ikke baklyktene mine, men jeg har noen som er helt sota som jeg kunne solgt. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Hehe.. Formulerte meg feil, mente de sota du kjøpe hos huggern.;) Sender deg en pm jeg. Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet April 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Hehe.. Formulerte meg feil, mente de sota du kjøpe hos huggern.;) Sender deg en pm jeg. Da blir saken en annen! hehe Du har pm! Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 En liten update. Har hatt litt problemer med bilen. Den ville ikke gå på tomgang, og den var litt vrien å kjøre. Etter litt feilsøking og leting etter lekkasjer, så fant jeg et hull i vakum/luft systemet. Ikke rart den gikk dårlig! Må benytte anledningen til å takke mr.jenssen for det nye lokket han sendte nedover til meg. thumpsup Ellers så har jeg også laget meg en ny hattehylle. Slenger opp bilde av den seinere. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 You are welcome! Bare hyggelig å kunne hjelpe! Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg