GolfG60Syncro Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Heyhey.. jeg har ikke g60 bredding trur jeg. Er vel vanlig Gti bredding hvis jeg ikke tar helt feil? Trudde G60 bredding var litt breiere.. menmen.. Stemmer bra... Men G60 bredding er vel heller ikke så kult hvis du ikke har breie hjul... Feit bil...! Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiDefender Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 (bilde: AutoDB) fin rumpe også!:D men et par dører for mye etter min smak.. men alle er vi forskjellig aneglsmili Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Februar 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 (bilde: AutoDB) fin rumpe også!:D men et par dører for mye etter min smak.. men alle er vi forskjellig aneglsmili Hehe.. Rumpa er snæxen den ja! kiddie Det at det er fire dører er noe man ikke får gjort så mye med. Går an å leve med det syns nå jeg :D Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Februar 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Stemmer bra... Men G60 bredding er vel heller ikke så kult hvis du ikke har breie hjul... Feit bil...! Enig det. Sommer-dekka er 15" 205 breie. Syns det ser greit ut på bildene ihvertfall. Vinter-dekka er kun stål-felger med noen fiiine kapsler. bonde Har lyst på brock 9*16 en gang. Men det får jeg ta etter hvert. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 Syns det så ut som G60 breddig jeg, menmen. Jeg har 215/40/16" dekk på min Golf II, med vanlig skjermbreddere, og det går i nøden. Men skal skaffe meg G60 bredding, når våren nermer seg. Blir karnsje 9x16" Brock på meg også, med tiden. Men jeg får se. De dekkene jeg har blir vell beholdt, for de er for dyre til å selge. Men karnsje felgen selges etter sommer eller noe. Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZtilongZ Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 Schpaa bil! :) :titties: Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 Skulle bare vært 3-dørs :D Men ja, fin bil. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 Gratulerer med ny bil. Pen bil det der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 Kan legge ved et bilde av Golfen min i samme slengen her, så folks får se. Ikke sååå ulik da :) Mørkt bilde men! Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 Det er ikke G60 bredding på denne, men 90-> (omtrent?) GTI breddere med skjørt. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Februar 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 Pen bil du har T0mmen. Den er ikke helt lik, men den er ikke helt ulik heller :D Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 Det er 90-bredding på denne ja, uten skjørt. Men det blir G60 bredding på den ja. Jo, takker for det :) Er fornøyd med resultatet fra hvordan den så ut når jeg fikk den til hvordan den ser ut idag. Her er et bilde hvordan den så ut 14 dager etter jeg kjøpte den. Felgene kjøpte jeg helt nye, så jeg kjøpte den med stålfelger på sommer og vinter. Det som er gjort på dette bilder, er felger og sota ruter. STYGG menet jeg, men er fornøyd den dag idag med den :) PS: Dette har kostet meg PENGER!!! Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Februar 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 Det er 90-bredding på denne ja, uten skjørt. Men det blir G60 bredding på den ja. Jo, takker for det :) Er fornøyd med resultatet fra hvordan den så ut når jeg fikk den til hvordan den ser ut idag. Her er et bilde hvordan den så ut 14 dager etter jeg kjøpte den. Felgene kjøpte jeg helt nye, så jeg kjøpte den med stålfelger på sommer og vinter. Det som er gjort på dette bilder, er felger og sota ruter. STYGG menet jeg, men er fornøyd den dag idag med den :) PS: Dette har kostet meg PENGER!!! Mvh Tommen Hva slags golf er det egentlig? Litt info? :rolleyes: Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Februar 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 Dette er lakk-koden min: Lc9z Black Magic Perleeffekt metallic (for de som lurte) Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 Oki. Den jeg har heter Monaco Blå Opel 249 om jeg ikke husker helt feil. Det jeg har er en Golf II 1984 modell, 1.6CL. Blir GTI 16V etter hvert, med tiden. Men jeg satser lyden først. Anlegget består av PYLE DVD system, med indash skjerm, og en 95mm2 strømkabel. Subben er en Cerwin Vega Stroker 15", men er for tiden uten forsterker til den. Får karnsje bytte 2x12" DynaBel DY-9412 mot en Phoenix Gold ZPA 0.5 imorgen. Skifta batteri nå idag, til et 95amp VARTA batteri frem, og det kommer et OPTIMA Yellow Top batteri i Mars, som skal plasseres bak samt en 12Farads kondensator. Frontsett kommer ogå, men først bass ;) Den har nå stått uten skilt siden Oktober, grunnet ikke Eu-Godkjent, derfor bestemte jeg meg for å ordne den opp litt, mens skiltene var av. Har skiftet litt nå å da, så det jeg mangler nå er gummiforingene til dempetårnene som snart bestilles. Det som står på av dekk/felg er VIPER 7.5/16" felger med Phirelli ZERO NERO dekk med dimensjon 215/40/16". Kjøpte også senkesettet helt flunka nytt til autospar.no der all andre delene er kjøpt. Den er senket 60/40mm, med sportsdempere. Er meget fornøyd med bilen, den starter og går som en klokke. Litt høy på turtall til og begynne med når den er kald, men skal justeres. Også blandingen på forgassern skal justeres(HATER FORGASSER MOTOR)!!! Hehe! Spør viss du/dere lurer på noe. Beklager viss det ødlegger tråden din. Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg