Gå til innhold

Fant denne på AutoDB!

Ranger emnet


AudiDefender

Anbefalte innlegg

det er gamlebilen min og annonsa er en stor bløff. det er forresten en kopi av annonsa jeg la ut.

bilen står trygt vinterparkert i garasjen til han som kjøpte den av meg.

 

 

Hvorfor gjør folk sånn? Nordlendinger må ha sinnssyke fritidsproblemer, har inntrykk av at de lager slike fake-annonser konstant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er gamlebilen min og annonsa er en stor bløff. det er forresten en kopi av annonsa jeg la ut.

bilen står trygt vinterparkert i garasjen til han som kjøpte den av meg.

 

tråden om bilen ligger forresten her:

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=31461

 

syntes 30' var litt lite.. :D utrolig nydelig bil! kult med folk som gjør det så seriøst! RESPECT! :cool:

VW Golf GTI 16v - spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sjelden raus når det gjelder komplimenter på Volkswagen, men dæven! Clean bil, og passet meget bra med felgene... Tydelig at noen hadde god smak når de valgte å fikse opp bilen.

 

30k huh? Hvor mye ble den ca. solgt for?

 

Tar meg den friheten og siterer fra prosjekt-tråden:

"stod annonsert til 43 men fikk litt mer..." :D

VW Golf GTI 16v - spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sjelden raus når det gjelder komplimenter på Volkswagen, men dæven! Clean bil, og passet meget bra med felgene... Tydelig at noen hadde god smak når de valgte å fikse opp bilen.

 

30k huh? Hvor mye ble den ca. solgt for?

 

takk :)

30k er det den står annonsert for...men annonsa er bare bullshit.

fikk som det står her en del mere enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår