Gallagher Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 -------------------------------------------------------------------------------- Skal selge en original ic til audi s4 (AAN). Jeg kjøpte den til mitt prosjekt, men passformen gjorde at jeg må få tak i en annen. Perpekt liten og billig IC for mindre turbo prosjekter rett over 200hk.. s4 har jo originalt 230, så dette skal den iallefall tåle... i god stand.. selges 500 + frakt.. MVH Thor Inge Hansen Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rad3on Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 bilde og mål? Siter - 01 Vw Bora 1,8T highline - 00 Vw Polo color concept 1,4tdi x 88 Honda Crx 1,6 x 83 Ford Granada 2,3 x 87 Ford Sierra 2.0 is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Februar 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 bilde og mål? kommer i morgen... Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Februar 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 bilde og mål? 500 + frakt Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 Hvor mye koster frakt da? Tenkte å pusse den opp og henge den på veggen! thumpsup Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Februar 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 Hvor mye koster frakt da? Tenkte å pusse den opp og henge den på veggen! thumpsup He, he, jo det kan du godt :) frakt kommer på en hundrelapp... Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 Giddet å sende på oppkrav? Hva er mål?! Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Februar 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 Giddet å sende på oppkrav? Hva er mål?! Selve registeret mitt er på 17/ 25/ 7 cm.. dette er uten de sorte plenumene på siden... oppkrav er dyrt og penger i søpla.. vil du ha den, så stoler jeg på deg og sender den, mens du stoler på at du får den og setter inn penger på mitt kontonummer :) Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Vel... Jeg har ikke bil men kanskje dette er pushet jeg trenger for å begynne på Einser turbo prosjekt! Sender deg en PM jeg! :) Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Februar 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 bumpibum, byggmakker !! Bud er en fin ting :) Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg