Gallagher Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Skal selge en original ic til audi s4 (AAN). Jeg kjøpte den til mitt prosjekt, men passformen gjorde at jeg må få tak i en annen. Perpekt liten og billig IC for mindre turbo prosjekter rett over 200hk.. s4 har jo originalt 230, så dette skal den iallefall tåle... i god stand.. selges 500 + frakt.. MVH Thor Inge Hansen Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoekern Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 ser den sånn ut?? Siter Passat tdi 100tq camaro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.Andreassen Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Ser ikke slik ut, er kortere og tykkere. 3toms inn/ut. Holder til endel hk da, bytter ikke kjølerene på disse bilene før man overstiger godt over 350hk. Siter -01 Audi RS4 -86 Urquattro 20V Turbo -92 S4/S6 Sedan -86 GT Coupe -86 Scirocco GTX 16v Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Februar 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Ser ikke slik ut, er kortere og tykkere. 3toms inn/ut. Holder til endel hk da, bytter ikke kjølerene på disse bilene før man overstiger godt over 350hk. jo, den er mindre enn den på bildet, men tykkere.. er 2" inn og ut... er en billig IC ment hovedsaklig til mindre turbo bygg... Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vlopsahl Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 ser den sånn ut?? Dette er original Audi S2 intercooler. 2" inn og utløp. Kjempegod cooler dette også hvis en plasserer den helt i front. mvh Vegard Siter Audi 80 -92 2,0 16V Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Februar 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Dette er original Audi S2 intercooler. 2" inn og utløp. Kjempegod cooler dette også hvis en plasserer den helt i front. mvh Vegard Slik ser IC en ut: Er som sagt en liten IC i god stand til turbo prosjekter rundt 200 hk.. ( tåler iallefall 200) 500 + frakt....... Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoekern Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 har du mål på registeret?? Siter Passat tdi 100tq camaro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.Andreassen Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Hmmm. AAN intercoolere er helstøpt alu og 3toms inn/ut! Av merke Langerer&Reich. Siter -01 Audi RS4 -86 Urquattro 20V Turbo -92 S4/S6 Sedan -86 GT Coupe -86 Scirocco GTX 16v Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Februar 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Hmmm. AAN intercoolere er helstøpt alu og 3toms inn/ut! Av merke Langerer&Reich. hmm, må si at da vet jeg ikke hva den er til, men hadde stått i en s4, og kjenner han jeg kjøpte den av.. muligens annen motorkode da ? har ikke mulighet til å måle nå, men du ser størrelse i forhold til a4 ark i bakgrunnen.. er også ganske tykk.. Trodde lenge jeg kom til å bruke den, så har forresten sittet med pinsett og rettet alle rillene i IC en som var bøyd :) Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Februar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 bumpibum, byggmakker !! Bud er en fin ting :) Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbracing Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 tar den for 500 jeg:crazysant Siter 1986 Audi 80 GTE Quattro :) G60Q Project Reopened. På Tide å få sæ særtifikat jæveln=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg