Gå til innhold

vlopsahl

Bruker
  • Innholdsteller

    93
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om vlopsahl

  • Bursdag 01/23/1982

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    80
  • Biltype (eks Audi)
    Audi
  • Årsmodell (eks 1995)
    1992
  • Motor (eks 1.6)
    2,0 16V
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    Senking, eksos, luftfilter, stor stereo, 17 felger mm

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Bosted
    Trondheim

vlopsahl's Achievements

  1. Denne motoren er solgt for lenge siden. Har bare noe ytre deler igjen. Innsug osv. mvh Vegard
  2. T3 flens. Bør vel ha 2,0 l eller større på en så stor turbo om man ikke liker turbolag... mvh Vegard
  3. Nei. Påskefri til nå. Kanskje på tide å få den unna nå... mvh Vegard
  4. Nei. For å få intern WG kan du feks kjøpe noe lignende som dette. ATP T3 WG Vil tro det passer med delene fra hvilkensomhelst T3-turbo. Vurderer også å selge en Tial 38mm ekstern WG for ca 2000 kr mvh Vegard
  5. Bump. Har hørt litt med en kompis som har peiling, og han mener denne turboen holder til 440 hk. mvh Vegard
  6. Rundt 400 hp tror jeg. Søk litt på nettet, så finner du nok svar. Kommer jo an på hvor mye du skal lade også... Har bud på 3300 kr nå, men ingen hast med å selge. mvh Vegard
  7. Nok en gang endringer i planene. Selger denne nye og ubrukte XS T04E T3/T4 50 trim turboen. Oljekjølt. Følger ikke med noe WG hus osv. Pris...tja 4000 / bud. mvh Vegard
  8. Les her: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=57360 Han bygger turbo på KR motor. Ikke bare bare å turbokonvertere. 16V bygging blir fort mye penger. Enklere med komplett G60 da. Ingen originalmanifold som passer rett på, men Audi 5-syl 20V kan modifiseres. Ellers er det mange firma i usa som selger manifolder til 16V. mvh Vegard
  9. Brukte denne også. Fins likedan på ganske mange motorer, så det burde ikke være så vanskelig å finne en. mvh Vegard
  10. Har dessverre ikke den slangen. Slangene gikk med til motoren jeg bygde. mvh Vegard
  11. Dette er original Audi S2 intercooler. 2" inn og utløp. Kjempegod cooler dette også hvis en plasserer den helt i front. mvh Vegard
  12. Etter turbomotorbyggingen har jeg ganske mye rester liggende. Skal prøve å liste opp en del: - Komplett 2,0 8V topp (passe VW/Audi 1,8/2,0) Audi AAD CIS 2000,- - Cossworth intercooler /m blå silikonskjøter 1000,- - Innsug og eksosmanifold fra 2,0 8V Audi ABK 500,- - 2,0 16V stempel og råder. Audi 6A/ACE og VW 9A 82,5 mm borr. 800,- - Stempelringsett til 82,5 mm stempel. VW og Audi 8v/16V 1000,- - Lager. Øvre til råder med 20 mm krysspinne. 300,- - Spjeldhus til 2,0 8V Audi ABK 500,- - Kam med drev fra Audi ABK 500,- - Fordeler Audi ABK 300,- - Fordeler VW 2,0 16V ABF med nytt lokk 500,- - Hovedbremsesylinder 22,2 mm 300,- - Bilstein B8 Gule dempere bak til Audi Cab. Ubrukt 800,- for begge - Clutch 228 mm. Til Audi 4-syl motor (feks ABK, ABT, 6A). Lamell gått bare 20kkm 500,- - Luftfiletr King dragon. Audi ABK mf. Lite brukukt 300,- - 2,5” V-bånd klemmer. 10 stk. 150,- per stk - Kjølevifter til Audi 4-syl. 2 stk i ramme med en motor 500,- - 15" stålfelger. Audi 108x4 100,- per stk - Vannflens til 16V topp. Ny og ubrukt. 100,- Bare ca priser. Åpen for bud og pakkepriser. Alt befinner seg i Trondheim. Se her for flere bilder: VWAudiclub annonse Mvh Vegard L. Opsahl
  13. Hvilken 2,0? 90 eller 115 hk? Egentlig lite forskjell på disse motorene mekanisk sett. Hva slags tegninger søker du? Det enkleste er vel å skaffe seg en delekatalog. Skal ikke være helt umulig å finne på feks. DC osv. mvh Vegard
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår