oter11 Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 har fått et problem med 230a motoren min. når jeg var ute og kjørte,så begynte plutselig alle lampene i dasjbordet å lyse,trodde da at det var en reim som hadde røket,kjørte hjem,åpnet panseret,alle reimene var hele.kjente da på den nederste reimhjulet,og det var helt løst,skruen som hadde løsnet,skrudde den fast igjen,startet bilen igjen,bilen gikk i ca 20 sek,så løsnet faen meg skruen igjen. virker nesten som om det har gått noen gjenger. er det noen lett måte å fikse dette på? Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Kjørte av det nedre reimhjulet en gang jeg også. (Det som drives av veiva) Dro til høggern å skaffa nytt indre og ytre reimhjul (det indre driver regreima) og skrudde det sammen igjen og det funker fint. Dette er jo også en fin anledning til å bytte regreim da du likevel må tukle litt med registeret. Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Februar 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 er det mye arbe å skifte hell?har ikke akkuratt skrudd mye bil hvor mye betalte du for delene? Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Februar 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 har nå funnet ut at det er gjengene på veiva som begyner å bli dårlig. fant loctite på gjengene til bolten,hvor mye arbe er det å skifte veiv?hvor lang tid bruker man? hvor mye må man regne med å betale for ei veiv? Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 kjøp deg en ny blokk du.. mye mindre jobb enn å bytte veiv:) De a-blokkene får du vel omtrent gratis. Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg