Andreas_1 Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 jo, jo, men skulle kamen knekke, så er det en klar sak for garanti, selv om den er kjøpt i usa, så må vel noen garanti regler gjelde.. Garantier er jo greit det men det gjelder nok bare for selve kammen! Ikke motoren din! Erstatningskrav er vel en annen sak men der tror jeg vinningen går opp i spinningen når man skal rote med folk "over dammen"... Jeg vet ingenting, ikke skyt meg! Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 Garantier er jo greit det men det gjelder nok bare for selve kammen! Ikke motoren din! Erstatningskrav er vel en annen sak men der tror jeg vinningen går opp i spinningen når man skal rote med folk "over dammen"... Jeg vet ingenting, ikke skyt meg! bambam :) Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 :fuckme2: Neida! Men jeg er helt på jordet eller? Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 Garantier er jo greit det men det gjelder nok bare for selve kammen! Ikke motoren din! Erstatningskrav er vel en annen sak men der tror jeg vinningen går opp i spinningen når man skal rote med folk "over dammen"... Jeg vet ingenting, ikke skyt meg! Lager de en dårlig batch må de jo tenke seg om... Men det skal vel noe til for at du som enkeltstående kjøper i et engangstilfelle skal få erstattet noe utover selve kammen... Flere produsenter har hatt dårlige batcher som har kostet dem dyrt... Enig med deg ang vinning og spinning når du tar 150$ i frakt i betraktning... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 Jæss! birthday Gutten sa noe med fornuft i! Merk dere denne dagen gutter! Er ikke sikkert dere ser dette igjen!(Jeg har mine gode dager) PS: Tidlig på dagen..! Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetil1980 Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 eg har noen 296 graders piper cammer til 16v liggande. type rally skal bort billig.. ligger bar her og støver ned.. Siter 1996 mod A4 1.8tq. kw justerbart understell. ebc bremser, 19 toms rs6 med 235/35 dekk med spacer, 280hk kit fra TS-Racing, stort ramair konfilter. stor intercooler. ts-racing/forge resirk.ventil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg