Gå til innhold

Autofil

Ranger emnet


Hans

Anbefalte innlegg

Originally posted by Mazda323F

den kommer i høst, eller nær sommerstia!!! hvertfall når det blir tørt på veien..

 

vel. det med gullgolfen etc var jo tatt opp i sommertida da. men, blei jo sendt for en uke siden..

 

Så det kan vel hende Quiksilver sin kommer snart..

 

Han vet det vel best selv..

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

 

vel. det med gullgolfen etc var jo tatt opp i sommertida da. men, blei jo sendt for en uke siden..

 

Så det kan vel hende Quiksilver sin kommer snart..

 

Han vet det vel best selv..

 

ja som jeg sier, den blir å se på tv i sommers tia eller no sånt... vår eller noe, når det nærmer seg å bli tørt på veien... så ja jeg regna me at han var filma, men at han ikke kommer på tv før den tia!!

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mazda323F

 

ja som jeg sier, den blir å se på tv i sommers tia eller no sånt... vår eller noe, når det nærmer seg å bli tørt på veien... så ja jeg regna me at han var filma, men at han ikke kommer på tv før den tia!!

 

det var visst ikke filma alikavell :)

 

han skal få rigga den optimalt til bane. for så og få den på autofil.

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

 

det var visst ikke filma alikavell :)

 

han skal få rigga den optimalt til bane. for så og få den på autofil.

 

aah, ja for jeg mins jeg hadde hørt at det ikke var filma, men så blei jeg usikker.. men nå er jeg sikker igjenn :D

 

for det var snakk om at han ikke ville ta det før det var tørt på veien og fint vær, sånn for å få best syn på sjønnheten thumpsup

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by xiancorp

Er det noen andre av de VIRKELIG gromme bilene som har vært i kontakt med Autofil da..?

 

Gull-golf med 300hk er jo ikke verdens største sensasjon da...

 

Tenker mer på (f.eks.) TS, Ruud, BE-4-YOU o.l.

 

 

**Ser frem mot programmet med Quicksilver!!** :D :cool: :D

 

Gromme bilene?

 

Det har vært en Rx-7, en Skyline Gt-R R33, en BMW E-46 M3, En Honda NSX Vtec, MX-5'n til Bilsport-Helen. Jeg synes det er mye rått som har vært med i Autofil.

 

Og Golfen er jo stilig da.. Liker den jeg, men kunne godt ha vært høyere, SYNES jeg.. For jeg liker ikke så lave biler, men det gjør kanskje Chris? Det er han som har skapt bilen sånn som han vil ha den. Han har lagt alt av fritid og penger i den. Hvorfor i faen skal alle klage på det? Hva om vi alle sammen klaget på bilene vi ikke hadde sansen for?

 

Og hva er så jævla gromt med en Volvo 242 med 600 hester og alu vinge og en Ford Sierra med 18" gullfelger og 600hester?

 

Jo, B4you og Ruud har skapt dem selv. Sånns om dem vil ha dem, og dem lager SHOW for oss andre bilinteresserte.. Respekt...

 

Samme til TS, han tar jo av.. Jeg hadde ikke kosta så mye spenn på den Audien, men det gjorde han.

 

Respekter det da.

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

 

At de går så jævli at det er underholdende å se på dem?

(I motsetning til en 280hk(?) bil med FWD)

 

les hele posten til jonte da..

 

"Og hva er så jævla gromt med en Volvo 242 med 600 hester og alu vinge og en Ford Sierra med 18" gullfelger og 600hester?

 

Jo, B4you og Ruud har skapt dem selv. Sånns om dem vil ha dem, og dem lager SHOW for oss andre bilinteresserte.. Respekt... "

- 87 Mitusbishi Colt chicken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by blixanio

 

les hele posten til jonte da..

 

"Og hva er så jævla gromt med en Volvo 242 med 600 hester og alu vinge og en Ford Sierra med 18" gullfelger og 600hester?

 

Jo, B4you og Ruud har skapt dem selv. Sånns om dem vil ha dem, og dem lager SHOW for oss andre bilinteresserte.. Respekt... "

 

Er ikke enig.

 

Det var underholdende å se Rustad sladde med M3'n, ikke fordi noen har moddet den selv... Men pga. bilens egenskaper.

 

Når jeg ser på Autofeil så smiler jeg ikke og tenker "Tenk han har bygget den sånn han selv vil". Men fordi bilen er grom. ;)

 

Respekt til alle som skrur gromme biler. Men det er snakk om å sitte å se på TV-underholdning her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget var jo det at alle de bilene er unike prosjekter.

 

Og at dem ikke er lik alle de vanlige modellene av Sierra, Golf, 240 er jo rått i seg selv.

 

Det å se hvor mye penger og tid dem gidder å legge ned i prosjektene sine. Står respekt av det.

 

Jeg er forsåvidt enig med deg boXer når det gjelder det at det er mye mer underholdene å se på biler med rwd enn fwd. Og det er mye mere show å kjøre dem også.. Ligge breit.

 

Men, jeg trur den Golfen til Christian kjører fra bra mye på banen (om han kanskje hever den litt eller får ferdig understells-ombyggingen sin) fordiom det er en FWD.

 

 

Å det har jo vært mye gromme biler med i Autofil..

 

Jeg som mange andre vet ikke hvorfor ikke Ruud, B4YOU, TS osv har vært med på Autofil, men kanskje dem ikke har lyst, eller kanskje dem ikke har fått invitasjon til det..

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår