Pater Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 kr, eller pl motor? hvordan ser man forskjell på di to, står det noe plass i motorrommet? hvilken motor er dette? dårlig bilde men..... Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 Det er PL. PL har ikke varmkjøringregulator på høyreside av motorblokka\toppen sånn som KR .Sokken oppå luftmengdemåler er også annerledes på KR, der man ser forskjellen på det bilde. Bensinmengdefordeleren ser også litt annerledes ut. EDit : kan selvsagt hende det er en KR motor som det er PL sprut på. Eneste forskjellen på selve motorene KR og PL er innsugskammen. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 kr'en har litt kvassere kam, right? Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Ja, kvassere kam på KR Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Liknet på KR den... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Februar 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 noen som har et bra bilde av en kr motor da? Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 ...Iallefall KR topp....? :cocain: Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 En annen ting som også jeg ser på bilde er at det mangler to bensinslanger bort til varmkjøringsregulatoren som KR motoren har, derfor tror jeg det er PL. Bilde av KR motoren som jeg har : Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Februar 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 En annen ting som også jeg ser på bilde er at det mangler to bensinslanger bort til varmkjøringsregulatoren som KR motoren har, derfor tror jeg det er PL.Bilde av KR motoren som jeg har : ser ikke noe forskjell på denne å min gamle pl jeg, hehe bare min motor er litt renere :) hehe.... Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 ser ikke noe forskjell på denne å min gamle pl jeg, hehebare min motor er litt renere :) hehe.... joda, kom igjen da... som trra sier så ser du de to ekstra bensinledningene som går til varmkjøringsregulatoren på blokka over girkassa som pl ikke har siden dette er elektrisk styrt her... Ser jo også at selve innsugningsrøret med flensen til luftmengdemåleren ser ganske så anderledes ut... Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg