Probe GT Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Fin prosjekt bil, mye måtte du gi for dette fine eksemplaret da? Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 så bilen din på lørdagen tror jeg..fet bil..kjørte forbi deg på strømmen shell i en rød clk... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet April 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Tror jeg så det ja, måtte være litt på strømmen for det var jo så mye folk der :) Kanskje jeg har ordna meg 20" chrome felger også nå, litt harry men er jo 20". Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet April 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 ikke på monterte der, men dere får en liten anelse Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Jeg gjentar spørsmålet jeg da:) Hvor mye måtte du gi for denne bilen? Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Tror jeg så det ja, måtte være litt på strømmen for det var jo så mye folk der :) Kanskje jeg har ordna meg 20" chrome felger også nå, litt harry men er jo 20". du stod med den audien her fra forumet..fet bil...brabus felga kledde den...den røde clk får 19tommers i krom med spinnere om en mnds tid...blir fett.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet April 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Har også byttet den ene forskjermen for den så slik ut tok da også en skjerm uten blinklys for det er egentlig ikke blinklys i skjermene orginalt Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet April 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Den kler de flga, men det blir for smått for meg, dessuten sitter de langt inn. og de er bare 8" brede 19" spinners blir gromt Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 må ta en benzcruise en dag til sommern..bare synd jeg ikke har merca mi lenger angry Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet April 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Det finnes fler :) Tenkte å ta meg en tur på mercetreffet på gol siden jeg bor gratis der :) Blir nok morro Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleJohnny Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Fin prosjekt bil, mye måtte du gi for dette fine eksemplaret da? Han måtte gi 100K... annonse: autodb annonse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Tøft at noen satser på disse og, så ikke alle ender opp som trekkvogner for noen sigøynere. Husker det var drømmebilen da jeg var en 4-5 år, syns fortsatt de er fine :) Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet April 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Takk skal du ha, tenkte å kjøpe meg en billig bruksbil nå også, siden bensinprisen er så høy. Tenkte en veteran av noe slag. Har noen et tips? tenkte på kadett c mk1 eller mk2 eller noe. Krav: Ikke så tørst og bakhjulstrekk, alt annet driter jeg i :) Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 100'000 for denne, ikke værst.. missunner deg nok LITT.. hvor langt har den gått? Det var ikke ført opp på annonsen.. Og et spørsmål som passer tidenes bensin priser, hvor mye drar denne V8 pr.mil? Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet April 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Bilen hadde rullet 290k når jeg kjøpte den, men har nå passert 300k. Dette merkes ikke på bilen og den virker thigt og fin. Ligger på rundt 1,5-1,6 i gjennomsnitt, men kjører man litt hardt drar den MYE mer doh Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg