Dr_BASS Skrevet Februar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 Hei Da fiaten er solgt, måtte jeg jo få tak på noe nytt prosjekt. Valget fallt derfor på en mercedes benz 500sec. Grunnen er fordi det begynner å nærme seg sommer og jeg syntes jeg trengte en cruiser og fordi jeg begynte å bli lei fiaten. Utgangspunktet er en 82 modell 500 sec med: el vinduer, el seter, aircondition, automat, el speil m.m. Dessverre er det ikke skinn i bilen men jeg har fått tak på recaro skinninteriør levert orginalt av lorinser. Disse handles når økonmien tillater det (18.000kr). Videre fikk jeg med noen 17" brabus felger, men disse tenkte jeg å bytte ut mot noen 18 eller 19" polerte eller krommede amg eller lorinser felger. Må også få litt mer hester i bilen og jeg sitter og vurderer kompressor eller turbo, dette er også slikt som kommer etterhvert. Det finnes også noe rust som skal taes og litt annet småfiks. Bilder har jeg, men intet sted å legge det ut på:( Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeadlyFoX Skrevet Februar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 prøvd http://www.photobucket.com ? :) Siter - BMW 320i E30 - BMW 320/325i E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Februar 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 Vært inne der, men er litt skeptisk til å registrere meg på slike sider Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Februar 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 E mailen min er jo seff iuorden også nå da så da vet jeg ikke hva jeg skal gjøre Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
el`satanical Skrevet Februar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 Jeg foreslår at du fikser deg en "spam e-mail" som du kan bruke til slike mindre seriøse ting... http://www.yahoo.com eller http://www.hotmail.com http://www.start.no har også mail, samt mulighet for lagringsplass! Siter [-]1991 Mazda MX-5 [x]1996 BMW 323i [-]1989 BMW 316i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeifPer Skrevet Februar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 eller du kan sende de til meg så skal jeg legge de ut? send på pm itilfelle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Februar 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 men eposten min har klikka. Prøvde start.no også, men hjemmesiden funka ikke. Linken man får oppgitt funker ikke. likte upload scriptet som lå på volvo er mandig.com , men det funker ikke lenger Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Februar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 Grattis med "ny" bil Motor er det i denne? Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Februar 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 er en 5 liters v8, ikke mer enn 231hk og 401nm, men det kan jo gjøres noe med :) Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Februar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 Lenge til vi får bilder..? Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DemptD Skrevet Februar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 Bruk Evolve.... http://evolve.sys1.co.uk/ Bare registrer deg, så får du 20MB.... Siter - 00' Nissan Primera 2.0 STCC CVT P11-144 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Februar 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 her kommer bilder, takk skal du ha rune for tipset. Ikke bry dere om datoen, kameraet var ikke stillt inn. Skal få tatt noen bedre bilder snart Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 Herlig jappevogn! Tror den hadde kledd luftfjæring og gromme hjul (som du jo tydeligvis har tenkt å skaffe). Minner meg om Scarface, gitt! Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gondl3n Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 Herlig gratulerer med ny bil! Skal prøve og huske og hilse hvis jeg ser den!! ;) Siter Tips til div styling osv til Sierra 2dørs, 2.0l. Alt av tips mottas med takk. ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 Har du noen bilder av felgene du vurderer da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg