TrippleA Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 Har en audi s4 som trenger noe ny gummi til sommer sesongen......235-40-17....noen som kan hjelpe med dette billig eller har noen kontekter:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSK Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 Har en audi s4 som trenger noe ny gummi til sommer sesongen......235-40-17....noen som kan hjelpe med dette billig eller har noen kontekter:) Er falken duganes? Hvor er hilland hen a? Gidder ikke alt for mye styr med å få evnt. dekk til deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 Får 30% rabbater på Pirelli dekk, men vet ikke om det gjelder kun til meg eller om jeg sender videre. Hilland er vel et stykke unna uansett... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Februar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 Big Wheels har ok pris, og sender gratis over hele landet. Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Februar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 Big Wheels har ok pris, og sender gratis over hele landet. Hm..Jeg hørte på priser på noen felger der for ett par dager siden og da fikk jeg pris på felgene + frakt.. Litt teit å skrive fraktfritt da vel... hehe notin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrippleA Skrevet Februar 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 Får 30% rabbater på Pirelli dekk, men vet ikke om det gjelder kun til meg eller om jeg sender videre. Hilland er vel et stykke unna uansett... Hillland ligger i bergen....hmmm.....hva pris snakker vi eventuelt om for en fire dekk da???hadde jo vært interesant og vist vi kunne fikse noe greer med frakt...eventuelt henting.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrippleA Skrevet Februar 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 Er falken duganes? Hvor er hilland hen a? Gidder ikke alt for mye styr med å få evnt. dekk til deg joda...greit det til en rimelig penge....bor i Bergen da...det er jo ett stykke...men er jo alltids muligheter..hva pris snakker vi for fire dekk?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet Februar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 Hm..Jeg hørte på priser på noen felger der for ett par dager siden og da fikk jeg pris på felgene + frakt.. Litt teit å skrive fraktfritt da vel... hehe notin heisann,di prisene som vi opererer med på hjemmesiden er frittlevert frakten er innbaket i disse prisene,ved løse dekk gir vi samme pris fritt levert som i butikken pga man slipper omleggingen,det er grunnen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet Februar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 Hillland ligger i bergen....hmmm.....hva pris snakker vi eventuelt om for en fire dekk da???hadde jo vært interesant og vist vi kunne fikse noe greer med frakt...eventuelt henting.... bruker du 225-45-17 ..er samme rulle diameter,har jeg di til 3980 fritt levert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrippleA Skrevet Februar 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 fikk pris hos big wheels.....4 stk dekk til rett under fire tusen....levert på døren:)dette er jo en grei pris...bestilller vell snart.....vist ikke noen billigere:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleVik Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 Fikk disse prisene fra Sharif: 215 40 16 pr stk 750,- 225 40 16 pr stk 795,- TOYO PROXES T1R eller FALKEN FK-451 Noen som skaffer billigere så kjøper jeg på dagen! Siter 1988 MB 190E 3.0 1990 VW Golf GL TD (Solgt) 1985 VW Golf GTi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrippleA Skrevet Februar 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Fikk disse prisene fra Sharif:215 40 16 pr stk 750,- 225 40 16 pr stk 795,- TOYO PROXES T1R eller FALKEN FK-451 Noen som skaffer billigere så kjøper jeg på dagen! Ringte og høret.........4650kr for toyo proxes dekk i 235-40-17.........:)ikke gale.....takker for tipset.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg