Gå til innhold

Forbanna dritt spiller!

Ranger emnet

Probe GT

Anbefalte innlegg

Jeg er fra Langhus like ved Ski, så det er et stykke;) Setter pris på kunnskapen din! Før jeg løsner alt skal jeg prøve å løsne naglene! Greide å åpne sånne små "lokk" eller deksler i midt konsolen som jeg kom til noe skruer, men dette var noe skikkelig greier.. skruene satt fast i noe skikkelig solid metall ramme. Aner ikke hva dette var skrudd fast for, så ikke en dritt vett. Men blir vel til at jeg kommer å knipse noen flere bilder! Synd det er så forbanna kaldt ute, må jo varme opp bilen hvergang før jeg setter meg i den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

slapp av gutter, greide det! måtte løse opp hele midt-konsolen for å få den ut;) gøy.. Har tatt masse bilder, så det kommer straks. Jeg og en VELDIG tålmoding kjæreste satt og pirket den ut, og med voltmeter fant de forskjellige strømledingene til den nye spilleren! Mangler bare å legge nye ledinger til dørene, og strøm-nett til forsterker og til basskasse!

1600w

100x2

lydprosjektet kan starte:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vurdert det! Men tror ikke det blir nødvendig, får se hvordan det går med den som sitter der fra før, kan eventuelt bare skifte den vis det går dårlig=)

Gled deg til du ser bildet da den orginale spilleren fikk føle:p VIS, jeg fortsatt har det, må få lakt over bilene, tar det vel ikveld eller noe. Men nå skal jeg utnytte daglyset og tiden jeg har fått ved å stå opp tidlig, SMART;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, neida det får jeg ta en annen gang, har kjøpt egen kasse med elementer vett. Men skal laga gulv i denne bilen, å lyd isolere. Vis dere kanskje har fått med dere tråden jeg startet om lyd-isolering. Er redd for å få rust å dritt, vis det samles vann i mattene som ligger i gulvet.

Forresten, spillern skrur seg av iblant. Tror det er fordi den trenger mere strøm. Men kan ikke tro at jeg spilte så høyt at den skulle skru seg rett av, merkelig. Fikk ikke med meg helt hva som skjedde for jeg måtte ha øya på veien i høy hastighet, alt for høy notin :p

Noen som har tips og råd når jeg skal ha en av dissa "høyspent" ledingene igjennom torpedo veggen? Regner med at jeg legger en ny til spilleren også!

Takker for all hjelp;) Tøft med support.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, spillern skrur seg av iblant. Tror det er fordi den trenger mere strøm. Men kan ikke tro at jeg spilte så høyt at den skulle skru seg rett av, merkelig. Fikk ikke med meg helt hva som skjedde for jeg måtte ha øya på veien i høy hastighet, alt for høy notin :p

Noen som har tips og råd når jeg skal ha en av dissa "høyspent" ledingene igjennom torpedo veggen? Regner med at jeg legger en ny til spilleren også!

Takker for all hjelp;) Tøft med support.. ;)

Hei.

Det kan være at spillern får for lite spenning og skrur seg av ja.

Det er vel bare å finne en gjennomføring og døtte kabelen inn der.

STÅ PÅ

Mvh

Fredrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da trekker jeg en ny strømleding til spilleren i samme slengen også da. For regner med at den trenger mer strøm. Fått lagdt ut bildene nå.

Før - Etter Ser der metall boksen som ligger i midt-konsolen, det er altså spilleren etter litt blind vold mot den. Og der har dere foten til den tålmodige kjæresten, hah er ikke alle kjerringer som gidder å hjelpe til med bil. Men min gjør! Stolt!:p

Kobling av ISO Voltmeter er en genial oppfinnelse, gjør jobbet litt lettere!

Har satt inn den nye spilleren nå, men bildene kommer i neste tråd! Da burde jeg ha fått lagt phonokalbene (RCA) Og strømledingen til forsterker, og Jordingene. Og bilder kommer av bilen med null Interiør, har strippet den helt:D Skal lyd-isolere, men tar det etter anlegget er ordnet, så blir å kjøre litt uten interiør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 kuldegrader idag, for en dag og jobbe ute på. Dro Strømleding til forsterkeren idag. Og ordnet med en skikkelig jording! Skal si det var knot å få den igjennom torpedoveggen, men gikk ellers fint! Må få tak i målene i bagasje-rommet da jeg skal lage gulv, og så er det bare å sette igang og bygge inn forsterkeren regner jeg med. Gruer meg til glassplata skal kjøpes, leste på forumet at det kommer å ligge på rundt 700kr kommer jo selvfølgelig ann på størrelse, men jeg trenger stor:( Må jo lyses opp med rød neon også, men det er jo ikke allverdens! Men fint skal det bli:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lagde en jordings leding til forsterker ikveld. La den opp i samme slengen så den er montert nå, til tross 16minus:( La phonokablene også, men dette er bare midlertidig. Har ikke tatt opp listene langs gulvet, osv så jeg kommer til og kan legge ledinger ordentlig!

Og prøvde å finne ut om jeg hadde noe signal på remote ledingen, koblet den på el. antenne ledingen men ikke noe singal:( Den skal vel sende ut 12volt da spilleren er på??

Lenke til kommentar
Del på andre sider