lars-frr Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 Da har jeg funnet ut hva som gjør at bilen ikke er glad i vintern,, så nå trenger jeg ny roter og fordeler.. Rotoren er den som er inne i fordeler lokket ? Eller er det en egen del som heter fordeler ? .. Men uansett jeg trenger disse delene, og det fort. Vet noen hva det sånn ca koster? Og hvor lenge er bilekstra oppe idag ? Jobber til kl 22 00 , så skal prøve å få pappa til å kjøpe det for meg .. Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 Da har jeg funnet ut hva som gjør at bilen ikke er glad i vintern,, så nå trenger jeg ny roter og fordeler.. Rotoren er den som er inne i fordeler lokket ? Eller er det en egen del som heter fordeler ? .. Men uansett jeg trenger disse delene, og det fort. Vet noen hva det sånn ca koster? Og hvor lenge er bilekstra oppe idag ? Jobber til kl 22 00 , så skal prøve å få pappa til å kjøpe det for meg .. rotor er inne i fordeler lokket ja... hele enheten kalles fordeler... Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 Kan sikkert kjøpe det for deg jeg, om du ikke får faren din til å gjøre det. Bare si ifra akkurat hva du skal ha. Tror BilXtra på Ullevål har åpent til 18. Torshov Bilrekvisita på Storo har åpent til 20. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Februar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 Er det noen merker som er bedre en andre her ?? Tror jeg bytter plugger og ledninger mens jeg er i gang .. Men hva er ca pris på dette ? Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Februar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 Men har de delene inne ? Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Februar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 Sånn da har pappsen byttet,rotor,fordeler,ledningene samt plugger. Og bilen går helt fint :) Det var digg.. Takk for at du evt kunne hjelpe meg kaldblod , det var kult av deg .. bare 3 timer igjen av jobb nå.. :) Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 hvor mye kom detta på tilsammen da? (uten plugger) Sliter litt med det samme som deg. helpme Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Februar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 Kom på 500 til sammen med ledninger .. MEN. Det hjalp ikke mye , bare noe pappa trodde når kan kjørte. Han kjører jo aldri bilen over 3000 omdr. Det er der problemet oppstår. Da vil den liksom ikke mer selv med bånn gass.. Akkurat som om motoren møter motstand, og det kommer en grusom "snekke" "boble" lyd.. Men bilen trengte uansett disse delen for rotoren var defetk og fordeler lokket hadde en sprekk. Har det noen med innstillinger å gjøre ?? Trenger svar kjapt. Bilen bruker også MYE bensin, kan vel ha en sammenheng med at motoren ikke går bra Jeg klikker snart.. Må ha bilen nå . Har ikke tid til å dra på verksted .. jobber 12 timer hverdag den uken her.. Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 500?? Koster 169,- for Biltema for komplett tenningssett. Med da, rotor, fordeler og tennplugger (Og stifter, om bilen har dette). Merket er Bosch. Pluss kabler til 209,- da ;) Biltema er din venn! Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Februar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 Jeje 100 spenn billigere.. Tar det ikke så tungt.. Jeg vil bare at bilen skal gå som normalt igjen Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 De 100 spenna er forskjellen på tennpluggene, har bare dårlige erfaringer med pluggene fra biltema, gamle bilen gikk dårligere med nye biltema plugger, enn med 3 år gamle bosch. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 De pluggene som følger med tenningssettet er kanskje bare crap, men de selger Eyquem plugger som visstnok skal være veldig bra. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 Sikker på at det ikke bare kan være kondens i tanken, da? Hva er forresten forskjellen på plugger? (Tenker da på plugger av samme merke. Bosch f.eks. De har mange forskjellige. Noen dyrere som kan gi bedre ytelse på noen måte?) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Februar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 Tror faktisk det er kondens jeg også.. Fylte på kondensfjernr i går .. Men uansett har snakket mye på irc nå på vwaudi. (mange idioter der) men mange hyggelige også.. Uansett kom frem til at jeg skulle sjekke om alle sylinderene gikk. Løp ut for å sjekke , startet bilen, bilen gikk helt fint igjen ;) kjørte en tur for måtte jo teste det her.. ca 80 % bedre en for 2 timer siden.. hva kommer det av a ? Kondens ? Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 Meget mulig. Tar litt tid før kondensfjernern kommer inn i systemet. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg