Hole Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 Er det noen som vet om dynamoen fra Golf 3 passer på Golf 2? Ifølge karen jeg pratet med på Møller Ålesund så mente han at den kunne passe på 2'ern. Han sa også at Transporteren hadde likt feste som på 3'ern. Og Transporter ble levert med 150A dynamo, noe som passer meg utmerket i forhold til stereoen som skal inn. Men spørsmålet er om det passer uten for mye ombygging. Noen som kan bekrefte eller avkrefte dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 Dynamoen fra Golf 3 8V passer vil jeg mene, men ikke 16V. Er vel annet reimhjul på Golf 3 dynamoene også, men det kan sikkert flyttes over. Er jo ikke værre enn at du prøver, du har jo bytterett på dynamoen. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hole Skrevet Februar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 Hakke bytterett på den jeg vil bestille, jeg vil helst ha en Transporter dynamo på 150A og den måtte han bestille fra tyskland. Scheise..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 Vil man få merkbart stort effekttap med en så stor dynamo? Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 Vil man få merkbart stort effekttap med en så stor dynamo? Nei, det vil være veldig minimalt... Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audun_1_ckn@hotmail.com Skrevet Februar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 reima på 3'rn er annerledes...den er ganske brei...med spor på langs (vet ikke hva dette kalles) mens på 2'rn er det jo vanlig kilereim.... men du kan vel sikkert flytte over reimhjulet fra 2'rn da...bare å prøve! si fra om det funka a! :D Siter VW Golf 1.6 84mod. VW Golf 1.8 89mod. VW 1300s 72mod. GSX-R 750 crosscart 140hk!(hjemmebygd) Briggs & Stratton crosscart (hjemmebygd) Piaggio Zip 70ccm 03mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg