pahf Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Kompisen min har en cerwin vega sub fra ca 2001. Kommer ikke på hva modellen heter, noen som vet det? Og noen som har kassevolumene disse elementene skal ha? lukket og refleks kasse. Det er en 12" det er snakk om. Kan være en vmax sub, men er ikke sikker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Kompisen min har en cerwin vega sub fra ca 2001. Kommer ikke på hva modellen heter, noen som vet det? Og noen som har kassevolumene disse elementene skal ha? lukket og refleks kasse. Det er en 12" det er snakk om. Kan være en vmax sub, men er ikke sikker. Dette er vel i overkant av hva man kan forlange av oss forumbrukere. Du vil ha kassestørelse på et 4 år gammelt element som du ikke vet hva er???? :D :D :D Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Februar 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 hehe, er jo verdt et forsøk :rolleyes: Men han er rimelig sikker på at det er en vmax sub selv, Så da spør jeg igjen om noen vet kassevolumet på en 12" vmax sub? :) :) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 jeg kan garantere deg at det ikke er en vmax sub fordi den kom fjor. hvordan ser den ut? står jo på magneten hva det er som oftest. har den rødring kan det være en vega 124, er den sølv i midten kan det være en HED. send meg bilde så skal jeg si hvilken sub det er. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Februar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 Vis det er v-max, ser den slik ut. Vis det er hed, ser den slik ut. Vis det ikke er noen av dem, bør du lese bakpå elementet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg