Laaars Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Det er kos i Gileleje, vært der flere ganger. Og i Hornbæk... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Juli 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Fint var det der, ja. Men litt for smått. Helt dødt der. Virka ikke som turistsesongen var helt i gang enda, selvom det var tett med tyske, norske og svenske biler der. Jeg var omtrent den eneste rånern i sentrum på kveldene. :P Hornbæk var litt finere. Kanariøy-preget tettsted. :) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Hvordan er det med xenonlys når man ikke har linselys? Har hørt at lyset blir bare feil da...eller tar jeg helt feil nå? Vurderer noe sånt til min også, men jeg har ikke linselys.. Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Juli 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Ikke noe som er "feil" her. Lyser der det skal, og lyser meget bra. Den store forskjellen merker man om man skrur av lysene mens man kjører på en vei med skilt litt rundt omkring. De lyser opp veldig, selvom de er langt utenfor lyskjeglen. Allikevel blender det ikke på de områdene. Ikke noen negative erfaringer om Xenon, enda. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Ikke noe som er "feil" her. Lyser der det skal, og lyser meget bra. Den store forskjellen merker man om man skrur av lysene mens man kjører på en vei med skilt litt rundt omkring. De lyser opp veldig, selvom de er langt utenfor lyskjeglen. Allikevel blender det ikke på de områdene. Ikke noen negative erfaringer om Xenon, enda. Hm okey..:) Har bare hørt at man "måtte" ha linselys (les: halv glass-kule?) for at xenon skal fungere riktig...men ifølge deg så lyser det som det skal? :) Både, langlys, nærlys og parklys? Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Juli 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Har ikke Xenon parklys, da. ;) Kobla ut parklyspærene i hovedlyktene, da de lyser "gult" i forhold til Xenonen. Har parklys i blinklysene, så... Fjernlys funker i og for seg, bortsett fra at et relé tuller litt, noe som gjør at bare en av pærene funker med fjærnlys akkurat nå. Tror jeg vet hvorfor. Jeg er bare litt lat. :P Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Juli 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 Dred. Ene xenonpæra tuller. :\ Svakt lilla lys i den. :( Jaja. De interessante bildene ligger her: http://kaldblod.web.surftown.dk/bilder/danmark/ Sitter på jobb, så jeg får ikke resiza dem. Mulighet for (midlertidig) senking i løpet av helgen! :) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokeloop Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 *orgasme* :pray JÆVLIG BRA BILDER!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paest Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 åh, kunne tenkt meg å se mer av denne.... har du noen info om denne? :pray Siter [ ]-94 Mazda Miata 1.8l turbo [x]-87 Golf GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Juli 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 åh, kunne tenkt meg å se mer av denne.... har du noen info om denne? :pray Du trenger ikke lete lenge: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=38885 Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet August 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 Bah. Lite å gjøre en kjedelig søndag, og lite å skrive om, egentlig. Penger er noe drit når man ikke har dem. Men! Nå er det snart lønning, og da er det første som skal gjøres å betale en ordre på senkesett. Så er det bare å tute avgårde å hente en pakke på Posten i Sverige en uke eller to etter det. :) Skal bli godt. Lei av det jævla høydehuset nå. :P Et bilde, da... Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svessa Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 Hvor mye senk blir det? Kjøpe fra sverige? (Fant ut at eyecandyracing.no selger senkesett på 60/40 og lignende med dempere for ca 3200!) Usikker på kvalitet da, men hvor ille kan det bli...? Siter -95 MB E220 -84 VW Caddy mk1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paest Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Usikker på kvalitet da, men hvor ille kan det bli...? jeg fikk høre en gang at du vet ikke at du har dårlige dempere før du ligger i grøfta. :/ Siter [ ]-94 Mazda Miata 1.8l turbo [x]-87 Golf GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet August 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Eyecandy har Supersport, om jeg ikke tar helt feil. Kjøper fra TMTuning i Tyskland, men bestiller POSTE RESTANTE til Sverige. (De sender pakka til et postkontor i Sverige, så henter jeg den der, og slipper dermed toll.) Senker så mye det går i første omgang. Må få bytta bort felgene i noen på 16" nå.. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Blir bra med litt senk ja. :wave :wave :wave :wave :wave :wave Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg