andersG60 Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Har en 91` corrado med panserlås som går opp bare på passasjerside.. Prøvd litt forskjellige bryteteknikker og banneord uten og få gjort noe annet enn skade.. Noen forslag???? Hadde vært fint med et oljeskift!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Du kommert til fra undersiden av bilen, med langt skrujærn.. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Vangsnes Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Har du prøvd å få noe/noen til å holde ute spaken under dash-en samtidig som du trykker ned (og slipper igjen) panseret på den siden det ikke vil åpne seg?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 CD cover under spaken funket en stund for meg, mens jeg gikk frem å dytta på panseret.. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 Jeg har netopp hatt det samme problemet. Det du må gjøre er å stramme vaieren ! Når jeg sku ta opp panseret fikk jeg en til å dra i spaken, mens jeg sto utenfor og holdt nede på den siden som gikk opp, så når spaken ble dradd i så dro jeg opp på siden panseret ikke går opp samtidig som jeg holdt nede panseret på andre siden. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andersG60 Skrevet Februar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 ja hadde vel kanskje funka det men nå er hovedlykta knust,grill lista knekt og et par ekstra skjønnhetsfeil kommet på og da gikk det greit :) godt at jeg har et par hovedlykter liggende da!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg