enC|ave Skrevet Februar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 Hei, jeg lurte på hva jeg trenger for å montere turbo på en 2,2i som står i en B-Ascona sombrero Hvor får jeg tak i manifold med turbo og wasgate? Bare brukt? doh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Februar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 Hei, jeg lurte på hva jeg trenger for å montere turbo på en 2,2i som står i en B-Ascona sombrero Hvor får jeg tak i manifold med turbo og wasgate? Bare brukt? doh Trenger vel, stempler,råder,noen slaks form for innsprut for å få nok bensin, grenrør,turbo, kommer fort på 20-30.000.- vis du skal ha noe som holder. Hadde heller ville satset på en 2l 16v fra kadett gsi på 150hk eller en calibra turbo motor, blir billigere og mere holdbart. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enC|ave Skrevet Februar 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 Trenger vel, stempler,råder,noen slaks form for innsprut for å få nok bensin, grenrør,turbo, kommer fort på 20-30.000.- vis du skal ha noe som holder.Hadde heller ville satset på en 2l 16v fra kadett gsi på 150hk eller en calibra turbo motor, blir billigere og mere holdbart. Hadde ikke planer om å ha noe høyt trykk på turboen: 0,3-0,5bar. Skal ha den bare for å hjelpe til litt, ikke for blotrim. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Mye vil ha mer.... Du klarer aldri i verden å la være å justere til det går på grensen..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristom Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Dette er ikke på 2.2i da..Men på omega motor Omega Turbo Siter Opel Ascona 1.3S 1981mod Opel Vectra 2.0i 1990mod [x] Opel Vectra 2.0i 1991mod (vraket) [x] Opel Omega 2.0i 1987mod (vraket) [x] Volvo 244DL B19 1980mod (vraket) [x] VW Golf 2 1.6 1985mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoekern Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 http://www.teamcyclone.no/default.asp?side=webshop# se nederst på siden! Siter Passat tdi 100tq camaro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg