Gå til innhold

cosworth rwd prosjekt

Ranger emnet


c.worth

Anbefalte innlegg

har fått en kar som skal glassblåse di:)bi vel bra det..

så det er bra å bruke bremseveske??tror kansje jeg skal bruke det på br.skiven.tok di opp av bagasjerommet i går,har logge der siden i november en gang,fikk meg en bra overaskelse da:)ganske så rustatt

Nissan Skyline GTR32 Vspec2 2wd og 4wd.

VW transporter T5 (Streetdesign)Vurderes solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alle 4 er allerede tatt av..hvor får mann kjøpt aceton`??det er vel ikke skaldelig for pakningene som er i kaliptrene??

 

Spør meg ikke åssen jeg vet det, men det er aceton i noen negllakker

:rolleyes:

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glassblåsing av calippere holder nok lenge ja :) Men et tips som virket bra for meg er rødsprit og litt arbeid..Skrubbet calipperene først med stålbørste for å få bort støv og skitt. Så skrubbet jeg med en gammel oppvaskbørste dyppet i rødsprit. Penslet så calipperene med 2 strøk sølvfarget Hammerite hammerslagslakk og det har holdt veldig bra i 3 år :) Grei nok look på deler som er gjemt bak felgen og som veldig fort blir støvete...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fatt gjort noe mer da?

 

stå på!

 

neida,har ikkje fått gjort så mykkje meir.

har fptt soyye bil opp på 4 bokka ,tatt av hjulan.har ikke fått gjort så mye meir.bi vel ikke så mykkje arbeid på biln før over påske regna æ med,bi litt mindre arbeid på mæ då:)

Nissan Skyline GTR32 Vspec2 2wd og 4wd.

VW transporter T5 (Streetdesign)Vurderes solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

har nu fått bremsekaliptran telbake fra glassblåsing,bei jo ganske så bra,e bære å få nån lag med lakk(rød)

ellers er det blitt gjort VELDIG lite,har hatt litt bråk med en kar i fra forsvaret,siden jeg har bilen stående på militert område ,han mener jeg ikke får stå der.han har vert å byttet lås på døren så jeg ikke kåmmer meg inn:(

Men jeg har fått tilatelse til å stå der fra en annen kar..jaja det ordner seg vel til slutt:)

Ellers så jobber jeg litt med å få meg sponsorer,å det går ganske grei det:)

Har oxo bestemt meg hvordan felger det blit AEZ Xylon i 8x18,skal ha nankang ns2 215/35-18

 

bilde av felga

Xylo.jpg

Nissan Skyline GTR32 Vspec2 2wd og 4wd.

VW transporter T5 (Streetdesign)Vurderes solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

glassblåsing, eller hvis du ikke skal demontere de så kan du vaske de med aceton

 

går vell fint med avfetting og. avfetting får du kjøpt på bensinstasjoner. Bare spray på calipterene, vent i et par minutt og spyl av med høytrykkspyler.

det som er litt synd med glassblåsing er at du må vell lakkere de opp igjen om du gjørr dette.

 

hvor mye har du lagt ut, og hvor mye har du igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går vell fint med avfetting og. avfetting får du kjøpt på bensinstasjoner. Bare spray på calipterene, vent i et par minutt og spyl av med høytrykkspyler.

det som er litt synd med glassblåsing er at du må vell lakkere de opp igjen om du gjørr dette.

 

hvor mye har du lagt ut, og hvor mye har du igjen?

 

var nå det som var meningen at di skulle lakkes om igjen:)

har kostet på bilen rundt 100000,- er nokke n go del igjen før jeg blir ferdig:)

Nissan Skyline GTR32 Vspec2 2wd og 4wd.

VW transporter T5 (Streetdesign)Vurderes solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår