CALISTO Skrevet Februar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 Heisan ! jeg har en 89 corolla hatchback (ae92 /e9) bare lurer på om dere vet hvor jeg kan få tak i en ny bakluke ??? grunnen til at jeg spør er at, det har rustet noe jæ...g rundt vindus viskeren !!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hart Skrevet Februar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 Forsøk på høggern. Siter Døll signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 Heisan ! jeg har en 89 corolla hatchback (ae92 /e9)bare lurer på om dere vet hvor jeg kan få tak i en ny bakluke ??? grunnen til at jeg spør er at, det har rustet noe jæ...g rundt vindus viskeren !!! Jeg har en 86 mod corolla. Er det samme? Interessert i så fall? Rød av farge. Har også alt annet til denne bilen. Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hart Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 86 modellen er en AE82... er nok ikke samme modell det nei :) Siter Døll signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 86 modellen er en AE82... er nok ikke samme modell det nei :) Oki. Sånn e det. Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 jeg har en.. en vit, klarte og fronte i et tre for noen dager siden.. så bilen går nok til hogger'n snart.. er ene 90mod. 5dørs Siter kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs) ------------------------------------------ bmw 318I E-36 94 mod (solgt) *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CALISTO Skrevet Mars 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 jeg har en.. en vit, klarte og fronte i et tre for noen dager siden.. så bilen går nok til hogger'n snart.. er ene 90mod. 5dørs Er det mye rust ??? hvor bor du ?? hvor mye skal du ha ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 ikke mye, men begynner og komme litt.... bor i tønsberg. tja, du kan jo komme m et bud..... Siter kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs) ------------------------------------------ bmw 318I E-36 94 mod (solgt) *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg