gtigirl Skrevet Februar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 har en golf 1 8 ventilers gti........den har stått ute i vinter når jeg nå skulle å starte den ville den ikke starte........jeg hører at startmotoren enda tar....jeg tror ivertfall at det er startmotoren:) hjelp Siter Kaja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Februar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 Bare å begynne å sjekke\bytte dette : *Går motoren rundt på starteren? *Tennplugger, kjøp nye *Fordelerlokk, sjekk etter fukt\skader osv. *Rotor, like greit å bytte de småtinga her over, koster ikke mye. *Går bensinpumpa, får motoren bensin? *Er det bensin på bilen, lurt å sjekke, hvis det er lite på tanken, fyll på bensin og kondensfjerner, kan samle seg opp en del kondens når det er lite på tanken. Ville begynt med å sjekke dette før jeg gjorde noe annet. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Februar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 Kondens i tanken er et stort problem under vinteren, hverfall vis du lar bilen stå under hele vinteren med lite bensin i tanken.. Men den burde bare hoste som pokker da, tenner den ikke i det hele tatt? Niclas Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg