Kristian Søbstad Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 Noen som vet om den grønne 325i Caben som hadde skjermutbyggere, 19" og generelt fin er solgt? Mener den sto i Akershus. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 Noen som vet om den grønne 325i Caben som hadde skjermutbyggere, 19" og generelt fin er solgt? Mener den sto i Akershus. Stugaards 325 Cab med Infinity 2 kit'et og 19" Breyton Magic Racing? Den blei solgt til en gubbe på rundt 40år :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 Er nok den han mener, var fin den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Søbstad Skrevet Februar 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 doh Jeg som skulle dra smådamer med den i sommer.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Februar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 kjøp min :rolleyes: Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Søbstad Skrevet Februar 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 Har vel bestemt meg for å vente til sommeren dvs. mai/juni/juli. Hvis den fremdeles er til salgs da skal jg vurdere den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 doh Jeg som skulle dra smådamer med den i sommer.... Trust me, BMW 325i cab trekker damer =) hehe... god erfaring der =) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Trust me, BMW 325i cab trekker damer =) hehe... god erfaring der =) Hysj, om dama leser dette så må jeg selge bilen.. :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Hysj, om dama leser dette så må jeg selge bilen.. :) hehe, ha dame på vintern og vær fri og frank på sommern =) sånn jeg ordna det ihvertfall =) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Hvis bilen er grunnen til at dere drar damer så må dere klare å se problemet :titties: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Hvis bilen er grunnen til at dere drar damer så må dere klare å se problemet :titties: Jeg dro ikke dama med bilen, og jeg vikke ha dame som går etter bilen.. Ikke for mere enn ei natt.. :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Jeg dro ikke dama med bilen, og jeg vikke ha dame som går etter bilen.. Ikke for mere enn ei natt.. :) hehe, totalt enig der =) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg