Gå til innhold

Rekord Prosjektet mitt

Ranger emnet


Tuningpower

Anbefalte innlegg

De stolene dine, hvor fikk du tak i dem, hukser å ha sett dem tilsalgs en gang tilbake, billige var de også. spes med tanke på at det er vipperygg. Vurtderte dem da, men hadde ikke råd, men nå som jeg har penger finner jeg dem ikke igjen... Noen som veit hvor en får tak i dem?

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

da kommer noen bilder!:

Stolene:

IMG_0067.jpg

 

fjerna lister, og satt på opel hjulkapsel:P (bare for moro)

 

IMG_0074.jpg

 

sveisa badlook og skjært ut "need for speed 2 style" luftinntak =)

 

IMG_0075.jpg

 

satt inn racestart,hvit speedo skive og lakkert nedre del av dashen svart!

IMG_0073.jpg

 

bilde til av det samme fra annen vinkel:P

IMG_0065.jpg

Opel Kadett C 1.2N

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Bruk for speedo med turteller?

Har et liggende med hus lakka i Bermudablå mettallic, dette burde du gjøre også, E2 innstrument gjør seg godt lakka, eneste som skal være galt med innstrumentet mitt er sprekk i glasset(kan bruke glass fra vanlig instrument, mken hull til klokka), kommer fra en 84 E2 20S Berlina(identisk Senator 30E å se på men til 4 syl).

 

Likte bilen, hadde som sagt en E2 berlina sjøl, isblå metallic, takluke, sentrallås(har en del deler tilsentrallås), el.speil(har det og) så en del minner.

Min lå dårlig på veien, hadde 15x7 med ET13(MiM), var kabba foran og klemt bak, kun litt.

Men ett tips jeg fikk var 15", og ta avfjærene(det funka jævla bra for han, og han kjører hardt)

 

Men nok OT, pass på bilen din, byner å bli sjeldne disse og.

 

BTW: dette er de simpleste bilene og tjuvkoble, en ladytrekker og en 10mm fast så er det klart for å kjøre, lag tjuverisikring.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Dessverre ingen katalysator originalt på en '86 Rekord i Norge.

 

Ellers? Hvordan går prosjektet. Syns jeg så denne bilen for salg på AutoDB for en stund siden..?

-Ikke mye snøring på lite, men litt snøring på mye! ;)

Nåværende bruksbil: 1992 Ford Sierra 4x4 stasjonsvogn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår